Eli minulla on ongelmia pelien textuurien ja grafiikoiden kanssa. Esim. Battlefield 1942 pelissä ei alkuvalikon textejä pysty lukemaan sillä teksti on särkynyt niin pahasti. Sen lisäksi on ongelma CS:S:n kanssa tässä pelissä pystyn kyllä lukemaan valikon mutta grafiikka kusee muuten täysin. Missä voi olla vika? Kone on kyllä ennen jaksanut nämä pyörittää, enkä usko että käyttöjärjestelmän vaihto vistasta xp:een vaikuttaa. Toivoisin pikaista apua, kiitos jo etukäteen! -Lep0
Uusimmat XP-yhteensopivat ajurit asennettu? Levyversiot pelistä, uudelleenasensitko pelit käyttiksen vaihdon yhteydessä? Jos vastasit yhteenkään kysymykseenn ei, ongelma on todennäköisesti ratkaistu
Mitäs hakusanoja käyttäisit? Kaleppo, sulle tuntuu olevan ylitsepääsemätön ongelma joka paikassa tuon googlen ja ihmisten avunpyyntöjen kanssa. Tämäkin harrastus on periaatteessa palveluammatti, joten jos ei ihmisten auttaminen kiinnosta v*tun vertaa niin voit siirtyä vaikka Suomi24:n pariin.
Ihan kun directx naputtelee ni löytyy vaihtoehtoja vaikka millä mitalla. Joensuu,Hallitut avautumiset voit hoitaa tästedes yv:llä. Nämä eivät kuulu tämän topicin alle. EDIT:Ei joensuu vaan justgamer,pahoittelen
Meinasin lähinnä yleensä, sulla on kaikkeen vastauksena Googlettaminen kaleppo. Keksipä hakusanoja sille, miksi pelissä tapahtuu jokin tietty asia joka ei ole tarkoitettu tapahtuvaksi.
No voi jeesus... mites ois jos nyt vaikka googlais esim graphics problems,unclear textures "pelin nimi",bugs jne,ja yleensä pelin foorumi tai tukisivu on aika hyvä paika aloittaa ongelmien selvittely. Ja sinä se olet ottanut jonkunsortin henkilökohtaisen ongelman minun kaytöksestäni,uskoisin että jos siinä on huomautettavaa se ei ole sinun asiasi vaan moderaattoreiden. "25.9.2010 20:27 Minkä hiton takia mä roikun täällä? Jo 2000 viestiä eikä loppua näy. On näköjään kivaa päteä olemattomilla tiedoillaan täällä " Tämä on suoraan kopioitu omilta sivuiltasi,kun julkisesti kertoo että tietotaito o samaa luokkaa kuin pöllöllä paloautosta,olisi ehken olla viisaampaa olla hiljaa ja puhua vasta kun puhutellaan. Ja mitä tuohon googlaamiseen tulee,suurin osa täälläkin jaetuista vastauksista on sieltä opittu,ja osa itse tekemällä ja kokeilemalla. Tarkoitus ei ole kenellekkään täällä vittuilla,vaan simppeleissä asioissa kannustaa oma-aloitteisuutteen,eli googlaamaan.
No niin. "No koitettaisiinko ihan vaikka ensin itse googlella etsiä.... " ja muut, vähän eri tavoin ilmaistut "ETI VITTU GOOGLELLA EKA HOMO" tyyliset kommenttisi kertovat, että se on ehkä joku toinen kuin minä jonka kuuluisi vaieta. Jos jonne rakas tajuaisit, mikä näiden foorumeiden tarkoitus on, niin olisin yllättynyt.
Foorumeiden tarkoitus on auttaa ihmisiä moninaisissa teknisissä ongelmissä,ja vapaan kysy-vastaa palstan kanssa tunnutaan auttelevan sitten niissä lopuissa ongelmissa. Ja homoksi en ole ketään täällä maininnut,kuten myöskin capslock:kikin on pysynyt käyttämättä. Myönnän että osa vastauksistani on googleen liittyviä,mutta välillä olen osoittanut neuvoa suoralla linkillä,tai kertonu mielipiteeni asiasta osaamiseni mukaan. Ja pahoittelen mutta nimeni ei ole jonne ja olen rakas vain kumppanilleni,ystävilleni ja vanhemmilleni. Olen kyllä tietenkin otettu huomionosoituksestasi,uskoisin tosin että edustat samaa sukupuolta kuin minä joten minun on valitettavasti tämä orastava ihastumisesi lopetettava tylysti alkumetreille,mutta nykyisen seksuaalisen tasa-arvon aikana uskon sinun löytävän hakemaasi seuraa. Jatkossa voisin tosin suositella ehkä hieman pasifistisempaa ja epäsuorempaa lähestymistä,suoran rakkauden tunnustaminen harvemmin ketään sytyttää,etenkään samaan sukuuoleen kohdistuneena,homoseksuaalisuutta kun esiintyy vähemmän kuin perinteistä heteroutta, käytöksesi nykyisessä sulkeutuneessa yhteiskunnassa ennemminkin säikäyttää.
Googlettaminen on helppoa -> Googleta vastaus kysyjälle, koska se on helppoa itsellesi -> Voit mainita kysyjälle ohimennen, että googletus on helppoa ja siksi sitä kannattaa käyttää -> Molemmille hyvä mieli -> Ei turhia väittelyitä Jookos?
Kenen tehtävä on valvoa uusavuttomuutta? Lisäksi viesti oli asiallisesti kirjoitettu ja otsikoitu, mikä lisää viestiin vastaamisen mielekkyyttä.
Jokaisen itsensä,ja kyseisen piirteen liikaa esiintyessä ehkä vähän muidenkin. Kun tälläkin foorumilla on yhdestä asiasta kysymyksiä määrä x,kynnys etsiä oikeaa vastausta kasvaa huomattavasti,on vaan sitten helpompi kirjoittaa uusi samanlainen kysymys. Kun suurimpaan osaan samanlaisia kysymyksiä linkitettäisiin suoraan ja vastattu kysymys-vastausketju,ei paikka täyttyisi miljoonasta ei toimi topicista. Ja tarkennan nyt että en jaa kenellekkään pakottavia ohjeita,enkä kerro kuinka kenenkään tulisi tehdä,kuhan ilmaisin ehdotukseni ja mielipiteeni. Ja mitä alkuperäiseen viestiin tulee ni ei siinä mitään vikaa ollut,googlaaminen nyt vaan on niin hienoa että ku naputaa tarvitsemansa ohjelman nimen ni viimeistään kolmannesta linkistä sen löytyy.