Ongelmia FTPssä ja Sähköpostissa

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by VilleK00, Nov 25, 2010.

  1. VilleK00

    VilleK00 Member

    Joined:
    May 25, 2010
    Messages:
    6
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Eli alkuun lyhyt tilanne kuvaus. Olen itse Webdesigner, ja asiakkaallani on ollut samat sivut jo 5 vuotta (en ole suunnnitellut niitä alunperin) ja tuona aikana, on ko. asiakas pistänyt nettiin 2 x viikossa, tarjousesitteen. Nyt kuitenkin vastaan tuli pari ongelmaa.

    1) Tiedosto ei suostu siirtymään FTP:llä serverille, ei sitten kirveelläkään. Filezillalla lähetys vain jumittuu ~70% ja sitten tulee "Yhteys katkesi". Itse pystyn lähettämään ko. tiedoston palvelimelle, ilman minkään näköisiä ongelmia. Asiakkaani ei ole tehnyt järjestelmäänsä mitään muutoksia, ainakaan tuon viiden vuoden aikana. Käyttis on XP Pro, ja tosiaan, uusin filezilla. Koitin myös passiivina, ja aktiivina siirtää, tulos ei muuttunut.

    2) Kun ko. asiakas lähettää sähköpostia jollekkin, saa vastaanottaja viestin useampaan kertaan. Outlookin lähetetyt kansiossa näkyy vain 1 lähetetty, mutta muutamat asiakkaan ystävät ovat kertoneet saaneensa 3 (jotkut jopa 5) viestiä.


    En nyt tosiaan tiedä onko nää ihan virallisella palstalla, mutta modet saa avustaa jos siltä tuntuu :)
     
  2. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Joined:
    May 5, 2003
    Messages:
    29,936
    Likes Received:
    124
    Trophy Points:
    143
    1. Onnistuuko siirto jollain muulla FTP-ohjelmalla? (tai esim. IE:n FTP-tilalla)
    2. Tähänkin sama, eli tapahtuuko tämä kaikilla ohjelmilla (jolloin sähköpostipalvelimessa on vikaa) vai pelkästään Outlookilla?
     
  3. VilleK00

    VilleK00 Member

    Joined:
    May 25, 2010
    Messages:
    6
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    1) Ainakaan tuolla IE:n FTPllä se ei onnistunut
    2) Ja muita softia en ole koittanut, pitää kyllä varmaan koittaa :)
     

Share This Page