ongelmia: Generic Host Process for Win32 Services? + DLL error? + hiiren oikee näppäin??

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by eikukaan, Apr 12, 2007.

1. eikukaan

eikukaan Regular member

Trophy Points:
    26
    mulla on pari ongelmaa.
    1. tuli ku käynnistin koneen ni melkeen heti joku tällane:

mikä ihme toi on en oo kuullukkaa??
    ja sit,
    2.tuli ku käynnistin koneen ni tuli joku toinen erroriki joku DLL bla bla bla:

toi tulee joku kerta ku käynnistän koneen.
    sitte viel kolmas ja ärsyttävin ongelma:

aina kun painan työpöytää,kansioitten tyhjää tilaa tai jotain muuta(ei kansioita tai tiedostoja)hiiren oikealla näppäimellä ni kone "sekoo" noin 10 sekaks(ehkä enemmän).samaa ei tapahdu kun painan jotain kansioo tai tiedostoo.ei johdu hiirestä,vaihdoin patterit langattomaan hiiren ja nyt käytän langallist hiirtä mut sama ongelma jatkuu...ei myöskään koneesta johdu ostin viime syksyllä aika uus. iha outoo..

oon laittanu ku joku pyys ni HijackThis login tänne mut ei auttanu kukaan ei auttanu kaiketi.

kiitti jos pystytte auttaa mua näis.

2. Distrance

Distrance Regular member

Trophy Points:
    26
    Jos tuota ekaa erroria ei enää tule niin unoha se, itelleki tulee välillä tuota ja drwatson.exe erroria.

2. Search toimintoa saa käyttää, tsekkaa threadit missä lukee jostain RTCHDPL:exe stä, sieltä ohjeet korjaukseen.

3. Itselläni oli miltei sama ongelma, paitsi aina ko paino tyhjästä kohdasta niin ATI Control Centterin asennus ohjelma alkoi =O ( wtf ), heti ku laitto cancel tuli uusiks, sit se meni pois, alko siis vähän ottaa päähän. Kävi ilmi sitten HjT:n perusteella että koneella oli kakkaa ja paljon, niin järjestelmän palautus auttoi kummasti ;>. Mutta toivotaan että joku sulle vastaa HjT:hin ja saat sen korjattua koska tähän viimeiseen ongelmaan en ratkaisua osaa antaa

Share This Page