Ongelmia gf3:sen kanssa

Discussion in 'TV-out -ongelmat ja -keskustelu' started by jaappo, Apr 12, 2004.

1. jaappo

jaappo Guest

Kertokaas missä vika,kun olen yrittäny monilla ajureilla: 42.xx, 52.xx 56.xx ja ei vaan toimi.En löydä edes valikkoa että saisin kloonitilan päälle.nView-on käytössä. Olen käyttänyt svhs-piuhaa. Vermeet on creative gf3-ti500, käyttiksenä xp pro ja telkkuna philips 28" laajakuva. Onko vika ajureissa vai...

2. juppe22

juppe22 Active member

Trophy Points:
    66
    GeForce 3:ssa ei (muistaakseni) ole mahdollisuutta saada kloonitilaa päälle...

3. revolveri

revolveri Member

Trophy Points:
    11
    Onko monitorina kenties flat näyttö? Mun GF3 ei osaa kytkee klooni tilaa päälle jos on flatti näyttö, jouduin vaihtaa vanhan putki monitorin niin silloin toimi.

4. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Trophy Points:
    116
    Olipas taas informatiivinen otsikko...ongelman ydin ilmeisesti oli toi GF3:n TV-out. Siitä on ollut täällä aika pirun monta treadiä jo joten haku päälle ja etsimään vanhoista viesteistä vastauksia.

5. Mursu

Mursu Member

Trophy Points:
    11
    Itsellänikään nuo tilat eivät ti200:lla toimineet. Myöskään uudemmat tv-toolit eivät saaneet kuvaa tv:lle, sitten keksin jostain kokeilla ikivanhaa tvtool 6.5:sta ja tällä kuva meni heittämällä töllölle.

Share This Page