Ongelmia Hobbyhallin kanssa?

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by Juhani123, Jan 18, 2008.

1. Juhani123

Juhani123 Member

Trophy Points:
    11
  2. stillborn

stillborn Regular member

Trophy Points:
    26
    Enpä allekirjoita, kun olen onneksi ollut enemmän kuin tyytyväinen firman palveluun...emäntä sieltä aika paljon kaikkea tilailee!

3. Juhani123

Juhani123 Member

Trophy Points:
    11
    Kiva kun palvelu pelaa joillakin.
    Olen adressin kirjoittaja pyynnöstä ja minullakaan ei ole vaikeuksia hobbyhallin kanssa, enää.
    Mikäli luit oikein adressiin pyydettiin nimiä niiltä joilla on vaikeuksia kyseisen firman kanssa.

4. MadMaxMel

MadMaxMel Regular member

Trophy Points:
    26
    Mitään hyvää sanottavaa ei minullakaan ole, postasin tämän jokin aika sitten Dvd-plazalle:

Kuluttajaneuvojalle kirjoittelin näin:

Kuinkas ollakaan lupauksista huolimatta myös neljännen kerran 2008 tammikuun alkupuolella saan väärät laskut. Enää en edes jaksa ottaa pultteja asian tiimoilta. Kun taas pääsen läpi asiakaspalveluun niin nyt vasta nämä...anteeksi neropatit sanoo että laskureskontra ei vain pysty tekemään (en tiedä miksi) minulle uusia laskuja. Pyytävät maksamaan manuaalisesti puolet summasta ja olemaan huomioimatta lähetettyä laskua.
    Ajattelette varmaan että asia on nyt kunnossa. Lyön vaikka vetoa siitä että nyt kun maksan vain tilaamastani tuotteesta odotettavissa on karhukirje, niin pettynyt olen tämän puljun toimintaan.

Minulla on aika pitkä pinna. Isoin asia mikä on ärsyttänyt on se että jokainen asiakaspalvelija Hobby-hallissa on luvannut soittaessani hoitaa asian kuntoon mutta näin ei ole käynyt.
    Ihmettelen suuresti kuinka kyseisessä yrityksessä heidät koulutuksensa on hoidettu.

Last edited: Jan 20, 2008
  5. Juhani123

Juhani123 Member

Trophy Points:
    11
    Moi.
    Tapauksesi on verrattavissa useamman muun asiakkaan tilanteeseen.
    Hobbyhallilta luvataan mutta lupaukset eivät toteudu.

Oletteko tehneet kuluttajaneuvojan kanssa tämän kaavakkeen,
    http://www.kuluttajariita.fi/dokumentit/fi/valitus-palvelusta.pdf
    Voi sen itsekin täyttää ja tulostaa.

Valitettavasti aavistan että saat vielä karhukirjeen.

Last edited: Jan 20, 2008
  6. kerbo

kerbo Regular member

Trophy Points:
    48
    Kysympä vaan, että onko näistä adressit.comin adresseista mitään hyötyä? Ottaako näitä kukaan vakavasti?

Kattelee noita adressien aiheita niin sieltä kyllä löytyy vaikka mitä naurettavaa p*skaa: Muumilimppa isompaan pulloon, salkkarit ei saa loppua.... wtf?

Meinaakko että hobbyhallia kiinnostaa joku tuhannen ihmisen adressi jos niillä on yli miljoona asiakasta?

Last edited: Jan 22, 2008
  7. Juhani123

Juhani123 Member

Trophy Points:
    11
    Saanko kysyä vastakysymyksen jos unohdetaan adressit.
    Haluatko saada tietoa firmasta onko se luotettava vai ei?
    Oletan että haluat tilata luotettavasta firmasta ja haluat palvelun olevan hyvää?

Mikäli vastasit molempiin myöntävästi oletan että tajuat mistä on kysymys.

Jos kysymys oli vain adressista sen voi perustaa vaikka Teletappeja vastaan. Väittävät että yksi niistä olis vähän niinkusilleen.

Hobbyhallista sanon, että tässä on kyse vain tiedoitus ja lievä varoitus (oli myös kuningaskuluttajassa).
    Hobbyhallilla voi olla vaikka kaksimiljoonaa asiakasta mutta laajentunut toiminta ulkomaille/omistajan vaihdos on näköjään vaikuttanut asiakaspalveluun. Tarkoittaa "vitut suomalaisista".
    Anteeksi kielenkäyttöni.
    Useampi henkilö epäilee että osaavatko asiakaspalveluneuvojat edes suomenkieltä.

Esimerkki mustasta listasta.
    http://www.kuluttaja.fi/fi-FI/mustalista/
    Googlettamalla löytyy enemmän tietoa + ulkomaiset yritykset.

8. kerbo

kerbo Regular member

Trophy Points:
    48
    Saat kysyä ;) Juu, ja vastasin molempiin kyllä. Ja tajuan kyllä mistä tässä on kyse.

Onhan täällä afterissakin muistakin kaupoista kyselyjä, että onko luotettava ymsyms.. Hyvä sinänsä kun varoitit, vaikka onhan täällä siitä positiivisiakin palautteita.

Onhan noille verkkokaupoille oma sivukin missä niitä voi arvostella.
    Tossa esim Hobbyhall.

Mutta tuskimpa löytyy täydellistä verkkokauppaa. Aina löytyy joka kaupasta hyvää ja huonoa sanottavaa.

Itse en ole hobbyhallista mitään koskaan tilannut niin en voi sanoa mielipidettäni kys. lafkan toiminnasta.

Mutta edelliseen postaukseeni viitaten kysymys vain oli tosta adressin hyödyllisyydestä. Että onko niistä mihinkään?

9. Juhani123

Juhani123 Member

Trophy Points:
    11
    Osuit täsmälleen ongelman ytimeen.

Laittamasi linkki on tuttu ja sieltä löytyy negatiivista ja positiivista palautetta. Enemmän tosin negatiivista.
    (miten pystyit linkittämään tuohon osoitteeseen)?
    Itse vain httm://www.kaupat.com...... ja jne jne...
    Linkki ei toimi suoraan kunnolla vaan jättää sen id 255 pois?

Olen kuitenkin vain adressin kirjoittaja ja tiedoittaja.

Tässä se ongelman ydin.
    Hobbyhall on ollut ehdottoman luotettava firma aikaisemmin ja kaikki on pelannut enemmän kuin hyvin.
    Heti laajennuksen ja vaihdoksen jälkeen stokaan firma meni perseelleen suomalaisia kohtaan.
    Useita kanta-asiakkaita on alettu kohdella kuin roskaa joka on tietysti "hämmästyttänyt" asiakkaita. 20v kanta-asiakkuus ei enää vaikuta mitenkään ja kuluttajat ovat luonnollisesti hämmentyneitä.
    Tämän vuoksi asiaa kysyttiin myös kuningaskuluttajassa johon hobbyhall ei vastannut.

Adressista en tiedä onko hyötyä. Minua pyydettiin perustamaan se ja tuo on ensimmäinen adressini.
    Sano sinä onko siitä hyötyä.
    Uskallatko tilata hobbyhallista?

Share This Page