Ongelmia Hp pavilion dv

Discussion in 'Kannettavat tietokoneet' started by blimu, Feb 16, 2010.

1. blimu

blimu Member

Trophy Points:
    11
    Moikka!

Olis sellasia ongelmia, että mä olen työntänyt mun läppärin muistikortinlukijaan väärinpäin muistikortin ja se on siellä jumissa, miten saan sen pois ilman että mikään hajoaa ja voiko toi kortinlukija enää edes toimia sen jälkeen ? Ja sitte läppärin tuulettimessa aina välillä kuuluu pientä naksutusta, eli siellä on tod näk joku pikku juttu irti tai sitte joku roska, ja miten saan sen pois? En tiedä miten avaan koneen ilman että se vahingoittuu.
    Ja sitten vielä että kun irrotin space näppäimen, ja se ei enään mennyt siihen takaisin niin pitääkö uusia koko näppis?

Kiitos
    t.Hölmö

2. SakkeMO

SakkeMO Member

Trophy Points:
    11
    Kyllä se kortti sieltä vetämällä esim. pihdeillä lähtee, voit vain toivoa parasta ja pelätä pahinta, kortti/lukija toimii jos toimii.

Aukaiset läppärin pohjassa olevasta levystä kaikki ruuvit ja irroitat levyn, tuuletin on sen alla josta on helppo irroittaa isommat roskat ja kiristää tuulettimen ruuvit. Samalla kannattaa putsata pölyt paineilmalla.

Riippuu minkälaisella kiinnityksella space-nappi on ollut kiinni, jos kaikki klipsit ovat ehjinä, nappulan pitäisi kyllä mennä takaisin paikalleen kun sen vaan oikein päin siihen pujottelee.

3. blimu

blimu Member

Trophy Points:
    11
    Okei, kiitos vastauksesta, mutta meneekö se läppäri helposti rikki jos sen pohjan ottaa pois? eikai sielt tipu vaan osat kun avaan sen ? space näppäin taisi olla jotenki kiinni sellasilla kahdella metalli pätkällä, toinen pienempi ku toinen ja en ymmärrä yhtään että miten sen saa pysyy siellä :S.

ja nyt mulla on uusia onglemia : eli vanha kone, jossa vanhat liitännät jne, pimahti joskus, käynnistyksessä ei kuulunut enää "piip" ääntä, ja näytössä tais lukea joku teksti NO VIDEO INPUT " . okei, otin kovon irti sieltä ja yritin laittaa sitä toiseen koneeseen siihen slave kohtaan ja masteriin myös , biossissa näyttää nonea.

ainiin ja muistikortinlukijaan ei mahdu pihdit, oon yrittänyt myös pinseteillä ja muilla ohuilla jutuilla, se on ihan jumissa siis ja aika syvällä.

Last edited: Feb 17, 2010

Share This Page