Ongelmia IE:n kanssa. APUA!!!

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by many68, Dec 16, 2004.

  1. many68

    many68 Regular member

    Joined:
    Dec 12, 2004
    Messages:
    382
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    28
    Tietäiskö kukaan, miten saan korjattua IE:n (versio5,5 käyttöj. WIN98 SE)seuraavanlaisen ongelman. Kun avaan IE:n, tulee heti viesti IE suorittanut laittoman toiminnan..., ja kun klikkaan sulje, tulee toinen samanlainen, ja kun klikkaan siihen sulje, avautuu aloitussivu. Vähän aikaa toimii ok, mutta sitten saattaa kesken kaiken "tökkästä" tai tulee taas laiton toiminto-ilmoitus ja tässä vaiheessa netti sulkeutuu. Olen yrittänyt IE:n korjausta, ei pysty tekemään. Olen asentanut Windowsin uudelleen, ei auta. Olen tarkistanut, ja poistanut virukset, sekä Ad-Awarella muut jonninjoutavat jutut. Firefox toimii kyllä ihan ok! Missä siis vika?
     
  2. Tuff

    Tuff Active member

    Joined:
    Oct 10, 2003
    Messages:
    3,621
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
  3. many68

    many68 Regular member

    Joined:
    Dec 12, 2004
    Messages:
    382
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    28
    Kiitti, mut kokeilin jo tota, tosin Tucowsin kautta ladattuna, ja sen jälkeen IE kyllä toimi, mutta toim mahtavat määrät Troijalaisia yms. mukanaan. Ei hyvä!!!
     
  4. jpekkam

    jpekkam Guest

  5. nurmoosta

    nurmoosta Active member

    Joined:
    Jan 15, 2004
    Messages:
    2,365
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Se IE kannattaa aina ladata mikkisoftan omilta sivuilta.
    98se päivitys toiminto kaiketi pelaa vielä; lataa sen kautta. Tai hae jostakin kaupasta ilmainen päivitys cd, ainakin elisan shopeista saa.
     
  6. gepardi

    gepardi Guest

     
  7. gerbiili

    gerbiili Active member

    Joined:
    Aug 7, 2004
    Messages:
    1,848
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Niih, eipä tälläkään koneella IE:llä tee mitään, ei yksinkertasesti toimi. ei toimi updatet ei mitkään, 6 oli koneella levyltä heitettynä ja sinistä kuoleman ruutua oli kone täynnä käynnistäessä. elih, päivityksiet on nyt sikseen ja mozillalla selaillaan, ok tällä hetkellä..
     

Share This Page