en tiedä onko tästä jo, mutta kun yritän käynnistää tietokoneeni niin siihen tulee "Windows ei käynnistynyt koska seuraava tiedosto puuttuu tai on vioittunut windows/system32/config/system voit yrittää korjaausta windowsin alkuperäisellä CD-Romilla aloita korjaus painamalla "K" " mulla on windows xp professional onko kellekkään käyny noi?` latasin jonkun päivityksen automaattipäivityksellä ja sen jälkeen pc on ollu aivan paskana.. sammuu itestää ja käynnistyilee itestää.. koitin sitte asentaa alkuperäislevyllä( ja se levy oli home editionin, kun se oli entinen käyttöjärjestelmä) niin tuli vaan home edition sinne lisäks.. ja mulla ei oo professionalin levyjä.. toivottavasti joku ymmärsi. kun mulla on tiedostoi joita pitäis saa'a pois sieltä, ettei tarvis formatoia sitä konetta ja asentaa kaikki uuestaa.. toiv. pysyitte kärryillä
Jos se Pro käynnistyy vielä vaikka vikasietotilassa, voisit kokeilla järjestelmän palautusta. Itsellä ei kyllä ole auttanut koskaan mihinkään ongelmaan. Vai oliko niin että asensit Homen päälle eikä mikään enää käynnisty. Sitten vain Home koneeseen vaikka eri osiolle ja sen avulla pelastat tiedostot. Linuxin live-levyt,mepis esim. on hyvä ratkaisu myös.
nyt formaatoin koneen ja asennan xp homee... kunnes huomasin et meni tärkeet tiedostot mukana, saako millään palautettuu niitä?? mitääh ohjelmaa?
Eli windowsin korjausasennus olisi varmaankin auttanut, se ei hävitä asetuksia, tiedostoja. Mutta koska olet noin mennyt tekemään jo, niin tuota voisit koittaa: http://www.pcinspector.de/file_recovery/uk/welcome.htm
joo no mullakin kävi noin justiin... ton tiedoston voi palauttaa jollain keinoin en muista että millä. mutta pieni ongelma toi on.