Ongelmia leffojen kanssa

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by LariZ, Jan 13, 2009.

1. LariZ

LariZ Member

Trophy Points:
    16
    PAHOITTELUNI!

Täällä on miljoona samankaltaista aihetta, mutta mikään niistä ei auttanut.

Tässä kaverilla on sellainen ongelma, että mitkään elokuvat eivät näy, ovat ne sitten tiedostomuotoa mitä hyvänsä. Tosin, äänet kyllä kuuluu.

Olen testannut kaikenlaisia soittimia (BSplayer, WMP Classic, WinAMP, VLC-player jne) kaikilla sama ongelma, eli kuva ei näy, mutta äänet kuuluvat. Tosin, en ole testannut kun K-Lite codec packia, se on ainakin mulla kotona toiminut moitteeta. Toin tänään ulkosen kovoni tänne, yritän katsoa leffaa, mutta ei, kuva ei näy, niin ei näy. Jossakin aiheessa puhuttiin korruptoituneesta tiedostosta, mutta tuossa ulkosella olevat leffat näkyvät mulla itsellä kotona.

Tässä koneessa on käyttiksenä Win XP Pro, näytönohjain on Ati Radeon 9000 series, ajurit päivitin hetki sitten, mutta eipä sekään auttanut.

Jos joku sai tuosta mun selityksestä jonkinlaista apua ja osaa avustaa, olisin kiitollinen!

Last edited: Jan 13, 2009
  2. pentsu

pentsu Active member

Trophy Points:
    68
    Kokeile asentaa ffdshow . Pitäisi auttaa...

3. LariZ

LariZ Member

Trophy Points:
    16
    K-Litessa on molemmat, ffdshow audiokodeekki ja ffdshow videokodeekki.

4. obeliski

obeliski Member

Trophy Points:
    16
    Tiedän tunteen..Asenna kaikki playerit ja codec packit pois buuttaa kone ja aja ccleaner,lataa kmplayer:http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/dvd_soittimet/kmplayer.cfm ja asenna ohjeen mukaan-sisältää kaikki tarvittavat codekit. toivottavasti auttoi :)

5. WillKane

WillKane Regular member

Trophy Points:
    26
    Jos VLC:lläkään ei tullut kuvaa niin ongelma ei ole koodekeissa.

6. LariZ

LariZ Member

Trophy Points:
    16
    Poistin kodeekit, soittimet, boottasin ja ajoin CCleanerin. Ei näy kuvaa vieläkään. Testannut nyt tässä sataa ja yhtä soitinta, mutta kuvaa ei näy. Äänet kyllä kuuluu.. :/

Share This Page