Ongelmia TMPGEN:KANSSA

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by eknyman, Oct 17, 2003.

1. eknyman

eknyman Member

Trophy Points:
    16
    Eli tälläinen iso ongelma.Pitäs tehdä avi leffa svdc tai vcd muotoon ja oon sen joskus tehnytkin mutta nyt ongelma tulee siinä kun olen virtualdubilla avannut avi leffan ja valinnut video valikosta full processing moden ja lisännyt tekstin ja sen jälkeen laittanut audiosta no audio.Sen jälkeen olen painanut filestä start frameserver ja antanut nimeksi esim johnnyenglish.VDR Nyt tulee se ongelma. Kun avaan TMPGE ohjelman ja yritän sieltä avata tota tiedostoa niin tulee seuraava ilmotus. C:\leffat\Johnny English\Johnny English.vdr”can not open, or unsupported
    Olen kokeillu useammalla leffalla ja aina sama tulos. Leffat kuiteskin näkyy ja kuuluu hyvin. TMPGE versio on 2.5 ja Virtualdub on 1.4.9 että oliskos noilla jotain merkitystä vai missä menee pieleen...olis kiva kun joku vaivautus auttamaan.
    T:TUMPELO

2. NeFer

NeFer Active member

Trophy Points:
    66
    Last edited: Oct 17, 2003
  3. eknyman

eknyman Member

Trophy Points:
    16
    Löysin vian mitä tässä hain ja se onneksi selvisi tosta ohjeesta. Eli olin asentanut virtualdubin mutta en ollut asentanut auxsetuppia eli nyt homma lähti pyörimään. Kiitoksia taas kerran :)

4. huppu

huppu Member

Trophy Points:
    16
    Minulla on vastaavanlainen ongelma. Asensin viime viikolla TMPGE:n ja muunsin sillä Canon A70:lla kuvattuja AVI-pätkiä mpeg muotoon, mutta nyt TMPGE ei pysty enää avaamaan mitään videotiedostoja, tulee vain ilmoitus:

Can not open or unsupported.

Vaikka vastaavat videopätkät näkyvät ihan hyvin mediaplayerilla ?

???

5. huppu

huppu Member

Trophy Points:
    16
    Morgan codec piti asentaa uudelleen..
    Nyt toimii TMPG taas..

Share This Page