Hola... Sellaisia ongelmia on ollut, että ei meinaa tuo netti pelittää routterin kautta. Ongelma ilmenee siten, että vaikka olen asentanut kaikki vempulat ihan oikein niin jostain syystä hetkisen kuluttua kaikki netti liikenne lakkaa. Modeemissa ja routterissa kaikki valot palaa niin kuin pitääkin, mutta yhteyttä nettiin ei vain saa. Jotenkin tuntuu, että johtuu utorrentin käytöstä. Välillä vaikka yhteys pelaisikin niin utorrent näyttää yhteyden olevan vaillinainen ja latausnopeudet ovat pienet. Routterista olen portit puhkonut ja kaikki pitäisi olla niinkuin pitääkin. F-secure 2007:lle olen luonut säännöt jotka sallivat utorrentin liikenteen molempiin suuntiin. Jos otan verkko piuhan modeemilta suoraan ja tökkään koneeseen niin kaikki skulaa. Tästä johtuen ajattelin, että vika on routterissa. Tilanne on sellainen, että jos asennan routterin uudelleen niin kaikki toimii hetken oikein mainiosti, mutta sitten alkaa ongelmat. Voisiko joku auttaa ongelman kanssa. Tiedän routterissa olevan paljon asetuksia jotka eivät sano minulle mitään, joten apu ei olisi pahitteeksi... Jos on lisä kysymyksiä niin vastailen niihin mielelläni... Olavi
Hieman vaikuttaisi siltä että utorrent sallii liikaa yhteyksiä ja reititin menee "tukkoon", koitappas pienentää sallittujen yhteyksien määrää. (Ominisuudet-->asetukset-->BitTorrent).