ongelmia utorrentin ja träkkerin välillä...

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by purely, Apr 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. purely

purely Member

Trophy Points:
    11
    semmonen ongelma on ilmennyt, että minulla oli ennen utorrentin vanhempi versio ja latailin toimivasti bitaddictilta ja uppi ja dawni päivittyi bitaddictille normaalisti... sitten päivitin utorrentin tähän uusimpaan ei beta versioon eli 1,77... ja heti ilmeni ongelmia bitaddictille rekanneet tietää, että etusivulla lukee YHDISTETTÄVISSÄ: KYLLÄ/ODOTTAA/EI ja minulla siinä lukee nykyään EI pystyn lataamaan matskua, mutta uppi ja dawni ei päivity ollenkaan joten ei ratiokaan nouse prkl... enne luki aina KYLLÄ ja asiat päivitty ajan tasalla... voisiko ongelma piillä jossain virustutkassa/palomuurissa itellä varustuksena: windows xp palomuuri/avira antivir/sygate personal palomuuri/ad-aware 2007. aktiivisena näistä on windowsin palo ja avira välillä myös sygate... olen kyllä kokeillut ottaa ne kaikki hetkellisesti pois päältä, mutta siltikään ei yhdistä vai oisiko vika mozillassa... vai utortun säädöissä mitä en varsinaisesti hallitse... auttakaa noobia hädässä ennekuin tulee ip bannit träksyltä

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page