Utorrentin lataus nopeus ei minulla nouse yli 150-250 kt/s riippumatta siitä kuinka monta jakaa/lataajaa torrentilla on, uppi lähettää täysillä mutta lataus ei tule lähellekkään koko kaistalla. Portti on asetettu oikein joten sen ei pitäisi olla ongelmana. Minulla on TW-EA510v3 modeemina ja soneran 8mb/1mb yhteys
10:n tcp/ip yhteyden raja avattu? (jos käytössä XP sp2) Saattaa olla että tarvitset privaatti trackerin, jotta saat kaistan täydeltä... EDIT: http://www.speedguide.net/read_articles.php?id=1497 EventID
Mullakin hieman ongelmia. ;/ alko tulee ongelmia kun aloin kattomaan videoita. Siis tommonen tekssti: windows Media Pleieriin: Selvitä, miksi Windowsin aitouden vahvistus ei onnistunut, valitsemalla valmis? Ja siis en tarvii paskanjauhantaa. Ps. eli toi oli kysymys. ja vastausvaihteohtoja oli vaan "valmis" Ps ps. eli oon videoita imuttanu hieman...
Ei mitään enää!! tajusin jo! Heh Helkkari miten tähän koneelle tuleekin helposti tätä roskaa. Eli. Suosittelen kaikille AVG:tä ja jotain palomuuria, ja ehkä kannattais skannata levyt jollakin.....