Ongelmia VCD:n kanssa

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by Ozma, Mar 29, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ozma

Ozma Member

Trophy Points:
    11
    Ostin juuri DVD- soittimen ja tarkoitukseni olisi katsoa VCD leffoja soittimen kanssa joka toistaa niitä..
    Ok eli aluksi poltin ja koodasin videon nerolla, ja kuten kaikki tietää kuva oli tietenkin ylösalaisin, noh sitten käänsin videon esim ohjelmalla avi2vcd mutta sama vika kun poltin mpeg:n nerolla niin kuva taas päin helvettiä ja kaiken lisäksi vielä mustavalkoinen...Mutta sehän joshtuu varmastikkin siitä jotta olin ilmeisesti tehnyt siitä NTSC..Mutta ylösalaisin kumminkin
    Olen nähnyt kun olen vahhoja viestejä lukenut että TMPGenc olis hyvä..Kyllä varmaan, mutta aina ko alan muuttavaan .avia niin se tilttaa hetken kuluttua ja koko kone on AAAIVAN solmussa että se siitä (Ja tehost pitäisi riittää ohjelmaan 1200mHz ja 256 muistia...)
    Elikkä onko se toi Nero sitten loppupeleissä se joka sen kuvan kääntää ylösalaisin vaikka sitä leffaa ei itse Nerolla koodaisikaan eli kannattaisiko koittaan jotain toista ohjelmaa siihen VCD:n valmistukseen vai mitä pitäisi?
    Entä ohjelma jolla kääntää .avi? Olen koittanu monia ohjelmia..Mutta toi TMPGEnc olis varmaan paras..Että olisko siihen tehtävissä jotain säätöä kun se aina tilttaa...=(!
    Kiitos jo etukäteen :)!

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page