Elikkäs miten saisin tallennettua elokuvan muistikortille? Olen yrittänyt laittaa elokuvan MP_ROOT mutta eipä sitä siltikään näy pspssä. Ongelman tiedostotyyppi on MPEG-4 Movie. Mikäs on ongelma? Kiitos jo etukäteen.
Kannattaa hommata suoraan vaan esim. Movies on PSP-ohjelma. Laittaa leffat oikeeseen kansioon ja pistää oikeeseen formaattiin. Tukee mm. DVD, DivX, AVI, WMV ja MPEG tiedostoja. Ite maksoin ohjelmasta jotain 15€ eli ei pitäis tulla kalliiks.
Tais olla ihan niinkin, että pitää luoda VIDEO-niminen kansio ihan niikun MUSIC-kansio. Tietysti se kuvakoko ja tiedosto muoto voi tulla joillakin eteen, mutta kyllä se pitäis noinkin toimii...
Olen tehny kansion omatietokone/MYPSP/PSP/VIDEOS Tuonne tallensin elokuvan. Mutta eipä toimi siltikään.
Tiedosto muotona on mp4. Olen myös yrittänyt tällä Media Managerilla saada sitä elokuvaa, mutta ei silläkään ole onnistunut. Musiikkin laitto onnistui.
niin no itselläni on kyseisessä kansiossa yks leffa: Resoluutio 320x240 Koodekki MPEG-4 512kbs Voiko olla siitä, että ei osaa mahduttaa ruutuun se tietyn kokoisena sulla.