Modautin juuri vähän aikaa sitten Wiin, mutta nyt on pieni ongelma sen kanssa. Olen polttanut pelejä siihen ja kaikki pelit toimi ennen, mutta nyt ei Mario Kart ja Super Smash Bros. Brawl toimi. TV näytölle tulee lukemaan, että ''The system files are corrupted. Please refer to the Wii Operations Manual for help troubleshooting'' ja yleensä tulee lukemaan ''An error has occurred. Press the Eject Button adn remove the disc, then turn the Wii console off and refer to the Wii Operations Manual for help troubleshooting'' 1. Saisisinko Wiin taas toimimaan päivittämällä Wiin? ja jos päivittäisin, niin miten se päivitetään? 2. Mulla on 3.3 firmware siinä ei kuulema toimi jotkut single-layer levyt. Pitäiskö mun polttaa nää pelit duel-layer levylle jotta saisisin ne toimimaan?
2. Tarkoittanee se ettei kaikki Single-layer levyt toimi, että jotkut levymerkit eivät yksinkertaisesti suostu toimimaan WII:ssä. Ongelma ratkaistu kun ostaa laadukkaampaa levymerkkiä. Siis EI tarvitse polttaa yhdelle levylle mahtuvaa pelikä DL-levylle, sehän nyt olisi pelkkää tilan ja rahan haaskausta. Tarpeeksi laadukkaat levyt ja hitain polttonopeus, yleensä auttaa.
Ainakin Brawlin kokohan on jotain 7.5 gigaa, joten en tiedä miten sen olet polttanut jos yhdelle levylle olet laittanut. Kyllä se ainakin Dual-layerin vaatii.
jos olet kopioinut pelin koneelle ja sitten käyttänyt wiiscrubberia niin sitten sen koon olet saanut tosiaan pienemmäksi. mutta siihen ongelmaan: itselläni samanlainen,onneksi alkuperäinen peli levy toimii hyvin. En oikein mitään muuta osaa sanoa kuin että pelaa alkuperäisellä pelillä niin varmasti toimii.
Vähän ohi aiheen, mutta ei jaksa uutta aloittaa... Mitesn kun NTSC-pelin kanssa tulee idiootti-boksin oikeaan laiteen valkoinen "palkki". Melkein kuin muurahaisten maratoonia katsois. Löytyykö Wii:stä joku asetus tms. jolla noi NTSC:t leviää koko näytölle? Kaapelina on monikonsoli-komponentti. Danke!
mmm...ettei johtuisi kaapelista. Oletko kokeillut Wiin omalla mukana tulleella kaapelilla? kokeile myös vaihtamalla television tarkkuutta wiin asetuksista: wii settings->screen->TV type->60Hz(480i) TAI 50Hz(576i) kokeile näillä ja kerro sitten toimiiko.