Ostin juuri uuden läppärin ja ikäväkseni sen toiminta alkoi tökkiä jo windows updatessa: kun yritän asentaa sen kautta päivityksiä, jotkin päivityksen eivät onnistu, ja saan seuraavan viestin : Koodi 643 Windows update kohtasi tuntemattoman virheen. Olen yrittänyt monesti restartata koneen ja päivittää uudestaan, ilman virussuojiakin yms. Asennettujen päivitysten listassa yli puolet päivityksistä on epäonnoistuneita. Mitä ihmettä minun pitäisi tehdä?
olen tehnyt niinkuin tuolla opastetaan: korjannut .net frameworkin alkuperäiseen tilaan. Siitä huolimatta kun yritän käyttää windows updatea, sama virhe pamahtaa ruudulle. Pitäisikö minun nollata jotenkin kaikki windowsin päivityksen ja aloittaa puhtaalta pöydältä? Pystyykö näin tekemään vain poistamalla manuaalisesti windows updaten asentamat päivityksen "Asennetut päivitykset"- osiosta?
Onko kyseessä vain NET Framework-päivitykset, vai eikö muutkaan päivitykset onnistu? Tuolla on automaattinen Fix-ohjelma, joka korjaa joitakin Windows update-ongelmia: http://support.microsoft.com/mats/windows_update/fi