Ongelmia WIndows Vistassa ja Google Chromessa

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by PepperstoneFIN, May 31, 2014.

  1. PepperstoneFIN

    PepperstoneFIN Member

    Joined:
    Jan 2, 2013
    Messages:
    11
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Hei,

    Olen huomannut kannettavassa tietokoneessani ongelman, joka on tullut vasta hiljattain ilmi. Käynnistäessäni tietokonetta tietokone toimii hyvin, mutta kun käytän hetken Google Chromea niin selain ja tietokone jäätyy. Painoin CTRL + Alt + Delete, mutta sekään ei auttanut, sillä Windowsilta tuli viesti "sisäänkirjautuessa suojausasetuksia ei voitu luoda" tai jotain vastaavaa. Tämän jälkeen jouduin reboottaamaan koneen painamalla virtanappia pohjaan. Käynnistin tietokoneen uudestaan ja sama toistui: tietokone ja selain jääty ja jäätyminen jatkui, vaikken tällä kertaa sammuttanut tietokonetta.

    Huomasin viestin myös Google Chromelta, joka ilmoitti jotain asetustiedostoista. Mikähän tietokoneessani on ongelmana? Kannettavan tietokoneen ikä on n. 4-5 vuotta. Aiemmin ongelmaa ei ole ollut.

    Kannettavassa tietokoneessa on Windows Vista 32 bittinen järjestelmä ja Google Chromen uusin versio. Microsoft Security Essentials-ohjelmalla olen tarkistanut tietokoneen mahdollisilta viruksilta sun muilta. Mitään ei löytynyt. Palomuurikaan eivät estä minkään ohjelman toimivuutta.

    Pöytäkoneessani tuli ilmi myös ongelmia, sillä pelatessani peliä peliin tuli huikea FPS pudotus. Olen pelannut kyseistä peliä jo kaksi vuotta ja on normaalisti toiminut 30-40 fps maksimi grafiikoilla. Tänään pelatessani FPS hyppeli 5-25 välillä ja peli jäätyili. Koskaan ei ole ollut aiemmin ongelmia tämän pelin kanssa.

    Ihmetyttää kummasti mikä on vikana. Kyseisestä pöytäkoneesta löytyy Windows 7 Home Prerium 64-bittinen järjestelmä.
     
  2. Dorth3

    Dorth3 Regular member

    Joined:
    Sep 20, 2009
    Messages:
    182
    Likes Received:
    8
    Trophy Points:
    28
    Samaa ongelmaa myös täällä. WIN 8.1 64-bit käyttiksenä. Nyt kun tein korjausasennuksen winukkaan niin toistaiseksi näyttää pelittävän. Onneksi on tuo PS4 nyt omistuksessa :)
     

Share This Page