Mun ongelmana on, että kun yritän ladata videota youtubeen, niin tulee kesken latauksen teksti: sivua ei voi näyttää, sitten kun klikkaan edelliselle sivulle, tulee teksti että sivu on vanhentunut, ja käsketään päivittää sivu. Päivitys ei auta. Aikaisemmin sain laitettua videoita ongelmitta, mutta sitten eräs päivä alkoi takkuilu.... Minulla on Windows Vista Käyttöjärjestelmä sekä Acer Aspire 3100 -merkkinen kannetava. MIKÄ AVUKSI????? SEURAAVIA KEINOJA OLEN JO YRITTÄNYT TULOKSETTA: -latasin uuden palvelimen -päivitin tietokoneeni laitteiden ohjainohjelmistot -päivitin Nokia pc-suitenkin (koska käytän internet-yhteyttäni Nokian 6151 - 3g matkapuhelimen bluetooth -yhteyden kautta -päivitin adobe flash-playerin KIITOS sille, joka keksii/löytää/tietää ratkaisun pulmaani. Kysyä saa nimimerkiltä konkku , jos on kysyttävää.
A) Kokeile mozillan kautta / IE:n / Operan siirtää tiedostoja. B) Kokeile asentaa tuo: http://www.freedownloadmanager.org/ se vois auttaa. Ohjelmasta löytyy uploadmanager, joka voi toimia youtuben kanssa myös ...
Unohda YouTube ja siirry Google Videoon. Googlehan omistaa myös YouTuben ja esim. hakukoneet etsivät videoita molemmista palveluista. Ainut ero on se, että Google Video toimii ja sinne voi ladata videoita erillisellä Google Desktop Video Uploader ohjelmalla, jolloin tiedoston kokoa ei ole rajoitettu, joten sen lataaminen onnistuu aina, koska lataaminen ei tapahdu selaimen kautta (joissa on usein jokin aikaraja sivun vanhentumiselle).