Joo eli siis kun pelailen tossa CoD netissä ja kun oon pelaillu sitä jotain about 15 minuuttii niin yhtäkkii se vaa pysähtyy siihen. Et jumahtaa. Ei tapahdu mitään. Vaik mul on ati radeon 9800 ja siihen uusimmat ajurit ja kun vielä tossa pari päivää sit asensin windowsinki uudestaan. Et mikä siinä on sit ongelma? Sama toistuu toisissaki peleissä. (Kaikki toimi hyvin ennen kuin asensin windowsin uudelleen..)
Hmm..eli mitkä piirisarja ajurit? Mul on kaikki uusimmat mahd. ajurit kaikkiin tarvittaviin laitteissiin..paitsi ei ole sit emolevyyn. Kun mulla on äänikortti siinä emolevys. Et pitäiskö siihenki hakee uusimmat ajurit?
Juu eli jos nyt oikein muistan niin se on ainakin ASROCKin -emolevy ja sit merkki on K8S8X.. Eli ASROCK K8S8X.
Et sit mitä mä sieltä lataan? Sen asrock K8S8X ajurit varmaan? Ku huomasin kun katoin et niitä on siinä monta erilaista..et mitkä mun pitää ottaa niistä? Niinku 7 eri ajurityyppii...
Tossa Agentin linkissä oli pieni virhe eli kirjoita siihen perään toi .zip niin se antaa suoraan tiedoston jonka Agentti tarkoitti imutettavan. Tai ota Copy-Paste tosta seuraavasta rivistä. www.asrock.com/Drivers/SiS_Chipset/AGP/AGP(117).zip
Päivitä Asrokkiin bios tai laita näytönohjaimelle AGPx4. Nyt se on kuitenkin x8 ja Asrokki menee jumiin ilman uusinta biossia :| Mulle kävi näin ja biospäivitys auttoi ja taas voin ajella AGPx8 Se että onko x4 / x8 jotain eroa, niin eipä ole kyllä mitään eroa! Siis laita AGPx4 ja lujaa pelaamista vaan
Juu eli latasin ton AGP-filen ja en huomannut enää ongelmii...ainakaa vielä. Mutta kiitos teille kaikille näistä hyödyllisistä oppaista.
Perun puheeni..sillä nyt en ymmärrä. ELi latasin ton AGP jutun ja asensin sen ja pistin sen sille 8x nyt ku tossa katoin yhtä trailerii nin yhtäkkiä ruutu vaan pimenee mut äänet kuulu taustalla..en ymmärrä. :'( Ymmärrättekö te mikä hitto on vialla?