Elikkä... Tarkotus ois moodata tällänen psp, oon moodannu aikaisemminkin, on kokemusta. Tää on PSP 2000 tämmöne joku japani versio, eli O=X X=O. Eli O ja X näppäimet on käännetty väärinpäin. Eli O on OK ja X on se "peruutus" nappi. Kaikki on valmista, mutta kun laitan pandoran sisään, ei tapahdu mitään
Siis Pandoran akku toimii seuraavalla tavalla: -Pandoran akku sisään, luonnollisesti -MMS, eli Magic Memory Stick sisään(Eli tarkoittaa siis modikorttia, jonka pystyy tekemään itse koneella, ohjelmana esim rain's mms maker) - Sitten "flashataan" painamalla L nappia(voidaan kylläkin valita mikä nappi, modikorttia tehtäessä) samaan aikaan kun käynnistetään - Ja sitten vaan asentelemaan -Lopuksi vaihtoehtoisesti poistetaan kortilta MMS ominaisuus, joka sästää tilaa Jos oikea pandora, pitäisi pöspin käynnistyä samaan aikaan kun pandora plugataan sisään. EDIT: Ja tohon nappiongelmaan: Modauksen jälkeen Pidät PSP:n power nappia ylhäällä niin kauan, että valo vilkkuu(edellyttää siis että psp on päällä tehdessä tätä), sitten otat sormen pois power napilta, sitten pidät R nappia pohjassa, ja käynnistät saman aikaisesti.. Pitäisi tulla ns. Recovery menu, josta otat registry hacks ja sieltä valitset sen X:ksi
Nyt selvis... Mun vanha pandora on rikki.. Se ei ees lataudu... Täytyypi ostaa uus. Ketjun voi sulkea.
Joo, itselläni oli sama ongelma kun oli tuo Pandora seissyt pari vuotta hyllyssä ja "kuivunut" kokonaan. lol, ja mitenkäs se akku sitten toimii. Tahdon voimallako?