yritän ripata leffaa dvd2svcd ver 1.0.7. build 1:sellä ja ja textityksen olen valinnut permanent muotoon mutta,kun bbmpeg rupeaa tekemää osuuttaan hommasta nii tulee seuraavan lainen error:could not find user data at I-frame 4420 in file c:\programfiles\dvd2svcd\movie\bbmbeg_muxed_file00.mpg. ja omasta mielestäni kaikken pitäisi olla o.k mutta tuohon tiltaa aina ja iankaiken. 3x olen yrittänyt mutta nyt loppu konstit olisko joillain ollu saman moisia murheita ja löötyykö tuohon ratkaisua??? kun koitin laittaa sitä textitystä toisellakin tavalla (svcd subtitles) mutta ei toiminut kyseinen juttu ei ollut textejä cd:llä lainkaan,mutta silloin ei tullutkaan minkäänlaisia virhe ilmoituksia koko rip oli o.k. mutta tuo permanentti näytti pelaavan kun katselin tmpge:n pakkausta ja siinä ne meni ihan oikein, mutta alkoi temppuilu bbmpeg vaiheen osalta mistähän mahtanee moinen johtua????
Donaile 1.0.7 build 3 -päivitys dvd2svcd:n sivuilta (ei ole ad:ssa, kun ei löydy yhtenä pakettina), voi auttaa.
jees ny rupes skulaans niikun pitääkin jälki on erinomaista!!! but....yx onkelma kyl ilmeni kunka saapi muutettua tossa dvd2svcd:ssä sellasen jutun kun että: elokuvan värit ovat liian räikeät valmiiksi ripatussa leffassa haluasisin niitä miedommixsi en vaan keksi kuinka?? kun ei pysty katsellessa muuttamaan niinkuin dvd:ssä, muutoinkuin ruuvaamalla televisiosta
No tuohon ei oikein voi vaikuttaa, värit on 1:1 samat kuin itse DVD:ssä. Joillekin näytönohjaimille on ajureissa värien säätö, joillekin ei.
juuh olen tietoinen asiasta :#)kiitoksia kuitenkin mutta tarkoitin kyllä katsellessa dvd soittimella..hi mutta asia ymmärretty elikäs rippaus vaiheessa ei voi vaikuttaa väri kylläisyyteen