Jokos kukaan on kerinnyt noutaa itselleen tuon X360 eliten? Itse olen tässä lähiaikoina X360:ntä ostamassa ja punnitsen kovasti premiumin ja eliten väliltä. Vieläkö asema on yhtä äänekäs kuin ennen? Kuumeneeko kone kuinka? Pistäkää kommentteja laitteesta...
Hei! Juuri hain Porin Anttilasta Eliten.. asentelemassa vasta kaapeleita paikoilleen.. Anttilaan tuli vain kaksi Eliteä joten saatavuus ainakin julkaisupäivänä ollut aika pientä.. Kirjoittelen kokemuksista kunhan pääsen testailemaan.. Minulla oli premium,mutta myin työkaverille sen ja ostin Eliten.
Pelaillut pian pari tuntia.. ensitöikseni Livestä latasin Doomin..klassikkopelin.. ei ääntä minkäänlaista kun ei levyä pyöritellyt,mutta levyn kanssa call of dutya pelatessa ehkä yhtä äänekäs kuin Premium.. mutta ei yhtä kuumanana käy.. Anttilan hinta 349 on varmaan alhaisin millä tätä saa.. suosittelen Eliteä..mutta jos jotain speciaalia haluaa niin odota halo3 xbox360 versiota.. oisko väritys konsolissa halon tyyliin ehkä? Ja hinta myös speciaali.. siitä ei tietoa..Kunnon harrastaja ostaa kaikki versiot.. Gamecubellakin oli Resident evil 4 versio konsolista jonka ostin 2 kk sitten käytettynä.. Ehkä toi Halo3 xbox on premium-versio 20gigan kovolla.. ja Elite säilyy myynnissä ainoana 120 kovolla.. saapi nähdä.. Netin puheiden mukaan Elite ei ole limited edition vaan voi jäädä ns."top end" konsoliksi..aika näyttää.. kiinnostais tietää mitä resoja toi Eliten DVI antaa.. samojako kuin vga kaapelilla..ei tarvitsisi ostaa vga kaapelia uuteen näyttöön... anyone? Onko tietoo?