eli olen tilannut ja maksanut dvd leffan gigantista 16.8 enkä ole leffaa saanut vieläkään (27.8). Olen nyt lähettänyt kolme kertaa sähköpostia kahteen eri osoitteeseen asiakaspalveluun. Vastausta en ole saanut. Gigantin sivuilla "omissa tiedoissa" näkyy että leffa on maksettu 16.8 mutta tila on "varattu". Mitähän tämä oikein tarkoittaa? Leffaa näkyy kuitenkin olevan varastossa. Olen tilannut leffoja useinkin myös Gigantista, eli mitään virhettä en tilauksessa ole tehnyt. Aiemmin tilaukset ovat aina tulleet muutamassa päivässä. Täytyy ilmeisesti jatkossa tilata kaikki leffat Verkkokaupasta, siellä tilaus postitetaan samana tai seuraavana päivänä. Jumittaako muilla tilauksia Gigantissa. Onko tämä yleistäkin?
":::DDD:: ASDASdasdasdDADDASDS" Mitä jos vaikka soittaisit sinne aspaan? Tuo emailien lähettely on ihan turhaa jos haluaa asioita oikeasti hoitaa.
Sähköpostiin on tosiaan liian helppo olla vastaamatta, jos ei heti keksi hyvää selitystä. Puhelin vaan kännyyn...
Näin on CDON.Com & Discshop. Varmat ja nopeat toimitukset. Jos on noinkin kauan tilaus kestänyt,niin kannattais jo soitella. On voinut joku sekaannuskin tullut gigantin päässä.
yksi plus ääni CDON.com:lle. n.30levyä tilannut ja on tullut kolmessa päivässä ellei muuta ole mainittu.
Turha Gigantista on mitään tilailla, ei Gigantti mikään verkkokauppa ole. Jos jotain tilaa, kannattaa se tilata Verkkokauppa.comista, jo ihan nimensäkin perusteella.