Katsokaa tämä linkki ja sanokaa mitä mieltä olette. Niin, itse oon nimeni veroinen, eli en tiedä onko toi hyvä paketti vai ei? Pc_P linkitti mulle tuommosen ja pari tyyppiä sanoivat, että pyörii aikalailla kaikki pelit kovimmilla asetuksilla. Eli tietokone tulisi pääosin pelikäyttöön, aina välillä sivussa editoin After Effectsillä/Vegas Prolla, teen 3D Videoita ja käsittelen kuvia Photoshopilla. Eli tietokone saisi pyörittää näitä kuitenkin aika hyvin, ettei tarvitse odottaa aina minuuttia, kun tekee jotain sillä ohjelmalla. Nyt ajattelin kysyä vielä teiltä, että onko toi sit oikeesti hyvä? Varmistan vain teiltä onko tää hyvä, on kuitenkin palamassa rahaa suht paljon tuohon niin ei viittis ostaa mitään ihan sontakasaa. Niin sanokaa jos tosta puuttuu jotain tärkeää, tai jos muuttaisitte jotain(Lapstoren sivuilta pitäis olla kuitenkin, jos muutatte vain yhtä osaa) tai sit voitte tehdä ihan uuden paketin! Rajana on se tuhat euroa.
Saan muuten Windows Seiskan ilmasiks, ettei tarvitse laskea sitä tohon hintaan. Hiiri ja kuulokkeet omistan jo valmiiks, näytön aattelin käydä jostain Gigantista ostamassa. Voitte toki linkittää jotain hyviä näyttöjäkin tänne.
Eiköhän se yksi ketju riitä: http://keskustelu.afterdawn.com/t.c...laamiseen_ja_kuvanmuokkaamiseen_1000e-875721/ Näyttö: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/9H.L3ALB.DPE?t=false Tai halvempi: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/9H.L07LB.QBE?t=false
Mahdollisimman halpa, mutta laadukas. Ehdoton maksimi on joku 180euroa, mutta todella mieluisasti alle sen hinnan jos millään keinolla saa sillä hinnalla.
Joo, kysyin siellä, että mihinkä kuuluisi laittaa tämmöinen viesti. Sit meni hetki ja tein tän niin he sanoivat, että turha tehdä uutta ketjua mutten löytänyt mitään keinoa poistaa tätä ketjua. :/ Toi halvempi näyttö vaikuttaa tosi kiinnostavalta, aika halpa ja vielä 21.5" Kerta oon tota konetta lapstoresta tilaamassa niin katoin sieltä pari näyttöä mitkä kiinnostaisi: VIEWSONIC 22" LED 16:9 5MS FHD TCO-05 136€ BENQ 21.5" G2222HDL LED 5MS FULL HD/DVI 150€ Kumpi noista olisi parempi hinta/laatu suhteeltaan?
E: Vastaushan tulikin jo. Jos tilaat näytön Jimiltä, saat sen toista kymmentä euroa halvemmalla. Postit ovat muutaman euron, joten kannattaa tilata se halvimmasta paikasta. Itse en ottaisi noita Lapstoren näyttöjä, koska ovat vähän ylihinnoiteltuja Jimmsin hintoihin verrattuna. Hyviähän ovat toki molemmat. Muokkaa viestiä on muuten keksitty, säännöt kieltävät kahden peräkkäisen viestin
No ei se kymppi niinkään haittaa, saisin kuitenkin samalla postilla sen koneen ja näytön? Siis jos tilaan ton koneen tuolta lapstoresta, että he kasaavat sen ja pistän myös samaan tilaukseen esimerkiksi ton BenQ:n näytön niin en joudu sit maksaa posteja tosta näytöstä erikseen, niin siinä suhteessa sit vissiin myös säästän. Mutta mitenkä on, suosittelisitko kumpaakaan noista näytöistä? Mitä meinasit muokkaa viestiä on muuten keksitty, kommentilla? Puhuitko minulle siis? En omasta mielestäni varmaankaan oo kirjoittanut kahta viestiä peräkkäin, ainakaan tietoisesti. Edit: Mietin muuten, että jos tilaan ton koneen ja he kasaavat sen siellä lapstoressa niin pitääkö mun ostaa jotain johtoja siihen??
Viestit 5 ja 6, mutta vahinkojahan sattuu kelle vaan Ota tuo Viewsonic, ja totta, Jimin postit ovat sen verran korkeat että seitsemän euroa ylittyy - ja vaivaakin säästyy. LED-taustavalaistu ja muutenkin hyvä. E: Ja johtoja ei tarvitse ostaa, kaiken saat mukaan
Jos toi kone on hyvä, niin pistän tänään tilaukseen noi osat, kasauksen ja viewsonicin. Persana kun ei oo porukka oikein sanonut mitään hyvää eikä huonoa tuosta koneesta niin en oo vielä ihan täysin varma, olis nimittäin kiva saada kerralla kunnolla. Sit kun saan tuon koneen niin mitä sille pitäis aika-ajoin tehdä? Pitääkö jotain juttuja päivittää siitä aina tietyin väliajoin tai ostaa joitain tiettyjä osia aina jonkin ajan jälkeen? En oo koskaan omistanut täysin uutta konetta, aina ollut joku käytetty kone mistä ei tiedä mitään, niin haluaisin kohdella tätä konetta mahdollisimman hyvin. Sanokaa jotain mitä sille kannattais aina tehdä.
Viirustorjunnat ja palomuurit kannattaa pitää kunnossa. Anaalysoi kiintolevy kerran kuussa, jos on pirstoitunu, niin eheytä. Poista turhat tiedostot mitä et tarvi. Laita tietyt tiedostot samaan paikkaan tai yleensäkin jonkin laiseen järjestykseen. Itellä meni vanhan koneen kannssa kaikki sekasin ja lopulta en muistanut oliko tuo tiedosto tärkeä, kun oli 1000 filee samas kansios Näin kone pysyy virkeänä ja kaikki tiedostot löytyvät omasta paikastaan. Imuroi kone kerran kuussa tai kahdessa.
Voisitko linkittää jotain missä kerrottaisiin kuinka Anaalysoidaan kiintolevy? Vai onko kyseessä jokin juttu missä pitää vain painaa muutaman kerran OK ja jos ei oo mitään vikaa niin se on sit siinä? Tarvitseeko tähän Anaalysointiin jotain ohjelmaa vai kuinka se toimii? Nykyistä konettani oon kans imuroinut, pyrkinyt ainakin parin kuukauden sisällä aina imuroimaan. Mutta kiitos näistä neuvoista, enköhän mä pärjää noilla ihan hyvin. Tosin mitä anti-virusohjelmaa suosittelisitte? Nykyisessä koneessani on F-Secure, mutta omasta mielestäni tosi huono. Tosin voi olla mulla jokin vanha versio, mutta tuntuu ettei se saa mitään aikaiseksi. offtopic: ja kuinka saat ton pienen kuvahomman sun signatureen?
Avast Lataa tuo ilmais versio sillä pärjää. Olen käyttänyt tuota 2 vuotta. Ohjauspaneeli-> järjestelmä ja suojaus -> alhaalla pienellä eheytä kiintolevyasema Siellä on analysoi kohta. Näin se palkki tehdään
Kiitti palkista ja muusta mitä oot tähän asti neuvonut. Vaikuttaa siltä, että tiedät mitä teet niin enköhän mä tilaa ton koneen tänään. Tietääkö kukaan kauan menee Lapstorella keskimäärin kasata toi kone ja sit että olis postissa? Asun Jyväskylässä jos se vaikuttaa mihinkään. Onko niillä jotain maksimirajaa siinä? En välttämättä haluaisi odotella paria kuukautta.
Eipä mitään on mukava auttaa. Luultavasti parissa viikossa, jos saavat osasi kokoon. (voi tulla nopeamminkin) Ei yli 4 viikkoa saisi mennä.
Älkää muuten ihmiset imuroiko konetta. Syntyy staattista sähköä, ja voi osat sanoa poks. Käyttäkää ennemmin paineilmaa, pullollisen saa alle kympillä ja siitä riittää moneen puhdistukseen. Siilit, tuularit ja kaikki pikkukolot ja reiät puhaltelee parin kuukauden välein. Tai ainakin kerran vuodessa, niin pysyy lämmöt kurissa ja käyttöikä kasvaa. Ja kone on tosiaan hyvä
Itse ainakin aina imuroin, enkä tuhlaa rahojani ilmaan Pitää vaan vähän tietää mitä tekee, eikä käyttää samaa tekniikkaa kuin lattiaa imuroidessa...
Niin no, itsekin olen kerran koneeni imuroinut, mutta en tee sitä toiste. Mitään ei mennyt rikki, mutta propaganda on tehonnut tähän päähän sen verran hyvin että... Tietysti paikat menee rikki, jos käyttää imurin metallipäätä ja nuolee sillä emon piirit ja prossun kannat puhtaaksi...
Tässä nyt setti millä pitäis kohta pelailla ja editoida. Tietokone Kuulokkeet Näppäimistö Hiiri Viewsonicin näyttö Vielä hetki pitää miettiä tuon Headsetin kanssa, mutta tuossa tommonen alustava. No, taidan sit käydä koneen saapumisen jälkeen ostamassa pullollisen paineilmaa
Suotta riskeerata hyvä kone, jos jokin sattuukin menemään pieleen. Lisäksi paineilmalla suihkuttelu on hauskempaa kuin imurointi