Joo olisin ostamassa uutta konetta. Itse en ymmärrä noista komponenteista juuri mitään. Niin itse siis kasaan koneen. Komponentit: COMPUCASE 6T18 MICRO ATX NO PSU TAC (kotelo) INTEL DUAL CORE E5700 3.0G 2M S775 (suoritin) MODECOM PSU 500W 12CM ATX12V2.2 4XSATA (virtalähde) MSI GF 8400GS PCIE 512MB VGA+DVI SILENT (näytönohjain) MSI S775 G41 VGA DDR3 MATX GBLAN (emolevy) APACER DDR2-800 1GB DIMM CL6 128*8 RTL (muistikampa)x2 SMG F4 320GB 3.5" SATA2 7200RPM 16MB (kiintolevy) Osat ostan GSM-Storesta. Onko osat sopivia muihin osiin. Tuleeko toimimaan mitenkä hyvin pelit uudet ja vähän vanhemmatkin. Toimiiko esim. Crysis, COD:MW2... Ja jos ymmärsin oikein, että tuossa emolevyssä on integroidut äänikortti ja verkkokortti. Kertokaa jos olen väärässä.
Todella vanhoja, tehottomia komponentteja. Pyörittää lähinnä muutaman vuoden vanhoja PC-pelejä sekä selainpelejä. Tuo soveltuisi surffailuun ja Officeen sun muuhun hyvin, mutta ei pelailuun. Paljonko olit tuosta maksamassa ja miksi päädyit tuollaiseen kokoonpanoon?
Tosta on tosi vaikee löytää yhtään mitään positiivista. Surkee prossu, pommipoweri, surkee emo, vanhaa muistia, surkee kovo. Crysis ei pyöri ees 320*200 resolla (en tiiä saako sellasta ees valittua siinä). Budjettia lisää rankkasti tai sit tingit pelitarkotuksesta. Joku 300-350 euroo antaa paljo parempaa kamaa. Ei niillä kummiskaan Crysis pyöri mut kuitenki.