Problem Onko minua huijattu?

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by HifiTollo, Jun 19, 2015.

1. HifiTollo

HifiTollo Member

Trophy Points:
    16
    ostin joku vuosi sitten tavaratalon elektroniikkaosastolta läppärin mallia ASUS X53T.

Koneen kannessa on tarroja, mistä eräs mainostaa koneessa puhkuvan Radeon HD6650M 1G
    näytönohjaimen.

Kuitenkin analyysiohjelma Speccy kertoo koneessa olevankin vain Radeon HD6480G näytönohjain. Samaa kertoo itse AMD:n diagnostiikkaohjelma, minkä voi ladata netistä tutkiakseen näytönohjaimen päivityksiä.

Onko tavaratalo siis kusettanyt minua? Vai Asus?

Netistä löytyvien speksien mukaan koneessani oleva 6480G on vain "entry-level" rautaa, kun taas koneessa olevan tarran mainostama HD6650M olisi jo tehokkaampi.

Kun takuuaika on jo mennyt, niin onko näin myöhään tapahtuneesta havainnosta mahdollista reklamoida?

2. JoniS

JoniS Active member

Trophy Points:
    93
    Jos pystyt pitävillä todisteilla osoittamaan että sinulle on myyty se, "tehokkaammalla" näytönohjaimella niin eikai siinä mitään ongelmaa ole viedä asiaa eteenpäin.

3. jartar

jartar Senior member

Trophy Points:
    143
    Kyllä sinun itse pitäisi tietää kuka on sinua kusettanut vai onko kukaan? Tarra ei tee kenestäkään kusettajaa jos koneessa on sisällä myydessä luvatut osat.

4. zz-top1

zz-top1 Member

Trophy Points:
    16
    Tietty ,jos on kuitti, ja siinä lukee speksit Mikä prossu kyseessä , ni ehkä sillon mahiksia..

5. Daword

Daword Regular member

Trophy Points:
    48
    olet käyttäyt vuoden ilman havaittavaa haittaa?
    mutta toki tuosta voi asiaa lähteä kyselemään, yleensä tulee pahoitteluja vastineena.
    kuten zz-top1 sanoi että jos kuitti ja speksit mustaa valkoisella niin on niitä mahiksia.

t

Share This Page