juu eli tuli konsolifin.netistä hommattua psp mutta entinen omistaja on päivittänyt sen 3.03 versioon.. psp:n pitäisi tulla tiistaina perille ja ajattelin että olisin sitten laittanut siihen sen 1.5 tjsp firmwaren että toimisi emulaattorit yms homebrew jutut.. niin mitä nyt tdubelin sivuja olen tutkinut ja googlettanut niin olen saanut sellaisen käsityksen että AINUT vaihtoehto olisi hankkia GTA Liberty City Stories pelistä se ensimmäinen versio.. siis kun tuota on kahtaversiota tehty niin ensimmäisen avulla sen firmwaren muuttaminen onnistuu.. mutta kysynkin siis että eikö ole muka mitään muuta järkevämpää konstia keksitty tuohon kuin tuon pelin hankkiminen.. entä jos päivittäisin vielä uudempaan firmwareen niin onko niitä esim sitten mahdollista alentaa.. ja vielä toinen kysymys että millä nuo firmwarien päivitys tapahtuu? ladataanko pc:lle joku softa joka usb piuhan avulla siirretään psp:lle? kun wlania en omista kuin normaalin adsl boxin niin nettiin psp:tä en taida siis saada näihin jos joku jaksaa vastailla niin olisi erittäin hieno homma!
Jos hieman viitsisi tarkemmin selailla vanhoja aiheita niin huomaisi että tuo on viimeinen versio minkä pystyy downgrademaan (toistaiseksi). Ja tiedoksi että ei ole vielä olemassa versiota mikä ei tarvitsisi tuota gta peliä.
eipäs aleta taas heti napisemaan sielä.. kyllä minä noita olen lukenut vaikka kuinka mutta en mielestäni selvää vastausta löytänyt joten ajattelin tehdä oman threadin.. mutta hyvä kun asia selvisi kiitos vastauksesta