Onko MSI R6950 Twin Frozr III 2048MB PE/OC hyvä?

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by skadm, Jun 9, 2011.

1. skadm

skadm Member

Trophy Points:
    11
    Olen tässä katsellut noita näytönohjaimia ja päädyin tälläiseen MSI R6950 Twin Frozr III 2048MB PE/OC. Ja kysymys on onko tämä näytönohjain hintaansa nähden hyvä? pyörittääkö raskaampiakin pelejä täysillä graffoilla pitkälle tulevaisuuteen (esim. 2-3v päähän). Pyöriikö esim crysis 2 hyvin tällä? Onko vikoja ollut tai mtn muita ongelmia jollakulla kenellä on tälläinen? Pystyykö kellottaa hyvin vain noilla 2 omalla tuulettimella, ettei käy nii hirveän kuumana, tai onko ylipäätänsä tarves tän hetken raskaampien pelejen varalle kellottaa?

Last edited: Jun 9, 2011
  2. sidrend

sidrend Regular member

Trophy Points:
    46
    Hyvällä jäähyllä oleva vakionakin tehokas kortti, taitaa kyseisen mallin pystyä biosmodaamaan 6970:ksi ja kellotus luonnistuu varmasti. Crysis 2 pyörii helposti, kyseessä ei edes ole DX11 peli, eikä muutenkaan mikään mahdottoman raskas.

3. skadm

skadm Member

Trophy Points:
    11
    Kiitos tästä sidrend, jos sen verran voisit valaista tuosta BIOS modaamisesta, kun en oikeen tiedä mitä se meinaaa? Ton näyttiksen kellottamista vai? Netistä olen koittanut etsiskellä siitä ja olen löytänytkin paljon englannin kielisiä sivuja, mutta tuo englanti ei niin hyvin suju joten, jos jostain suomeksi siitä asiasta löytäisi niin herkkua olisi :D.

4. Axu_

Axu_ Moderator Staff Member

Trophy Points:
    143

Share This Page