eli tässä muutama esimerkki kuva ongelmista mitä ilmenee kokoajan pelin aikana.. http://img14.imageshack.us/f/63992033.png/ http://img839.imageshack.us/f/22155427.png/ http://img714.imageshack.us/f/57657173.png/ samoja ongelmia näkyy esim Unreal Tournament 3:sessa muistaakseni mutta ihan vaan kenttien alussa mutta sitten ne tarkentuu.. Singularityssäkin ne joskus tarkentuu mutta useimmiten jää tuolleen sumeiksi. Eihän tuo pelaamista haittaa mutta ärsyttää kun vähän väliä jossain tuollaisia suttu kohtia ilmenee.. eli tietääkö kukaan mistä tuo johtuu? jostain ajureiden yhteensopimattomuudesta? pitääkö pelissä jotain muokkauksia tehdä pelitiedostoihin tms?
Samaa vikaa oli itsellä. Pienellä googlailulla selvisi, että juontaa juurensa siihen, että on alunperin konsolille kehitetty. PC versiosta ei ole poistettu tuota automaattista grafiikka-asetusten huonontamista. Toisin sanoen, peli kompensoi pienintäkin pätkimisen uhkaa jättämällä tekstuurit lataamatta. Varsinaista korjausta tuohon en löytänyt, odottelemalla paikallaan peli saattaa päättää ladata nuo tekstuurit. Ainahan voi tietysti päivittää konetta paremmaksi.
mutta kyllä tuon pitäisi pyöriä ihan täydellisesti.. kokoajan fps on yli 60.. koneen tiedot näkyy tuossa alapuolella.. omituinen ongelma kyllä.. noh, pelaan tuolleen sitä nyt sitten tuollaisen löysin googlettamalla.. "4# Singularity Textures Not Loading Properly Singularity sometimes doesn’t load textures properly when you are playing on very high resolution, resulting in low res texture areas. There is no workaround till now as this is due to the game engine, only thing you can do is, lower your resolution." eli täytyy kokeilla resoluutiota pudottaa alemmas.. :/
Ei ole ollut moista ongelmaa eikä pätkimistä. Eikä pitäisi olla niin raskas peli ettei sinun koneella pyörisi täysin. Huippu peli mut liian lyhyt kuten aina kun joku kolahtaa