Tietokone ilmoittaa että levyasema C:n muisti on vähissä. Tarkoittaako tämä että tietokoneeni muisti on yksinkertaisesti lopussa. Siis että en voi tallentaa koneelleni tiedostoja mihinkän muualle? Jos en voi, niin pitääkö minun ostaa toinen kiintolevy, vai mitä teen? Ja sitten asiallisia vastauksia kiitos. Olen todellakin aloittelija näissä jutuissa...
Siirrä sieltä C-asemalta tiedostoja johonkin muualle,mikäli olet luonut muita osioita.Sen jälkeen kannattaa tehdä alla oleva toimenpiteet. Klikkaa ,käynnistä-->kaikki ohjelmat-->apuohjelmat-->järjestelmätyökalut-->järjestä uudelleen--> valitse asema:C-->OK ,kun kysyy poistetaanko/järjestetäänkö uudelleen, vastaa kyllä.Katso että temp filussa on ruksi. Kuon olet tehnyt eheytä C-osio: muuten samoin kuin edellinen mutta järjestä uudelleen tilalle valitset levyn eheytys ja eheytät c-osion.
C levyasema on ainoa levyasemani, joten en tiedä minne voisin niitä siirtää. Olen tehnyt jo nuo toimenpiteet mitä käskit...
Kaverin kovon lainaaminen tai ghost tuskin auttaa mitään. Ghost on ohjelma varmuuskopioiden tekoon eikä tilan hankkimiseen. Tapoja tuohon tilanhankkimiseen on useita ja toimenpiteet riippuvat vähän käyttiksestäkin. Mutta ekana. Katso onko koneella turhia tiedostoja, ohjelmia tai pelejä. Jos on niin poista ne. Levyille polttaminen on yksi tapa tehdä lisää tilaa -> polta levylle niin voit poistaa tiedostot koneelta. Mutta jos tarvit tilaa paljon lisää niin osta uusi kovalevy. Ja oikea kysymys olisi onko tila lopussa. Muistin loppuminen viittaa ihan eri asiaan.
Voinko asentaa C-aseman vierelle toisen levyaseman? Entä voinko asentaa ulkoisen kovalevyn sisäisen lisäksi?
Kiitos vastauksista. Mutta vielä tälläinen kysymys: Jos ostan uuden tietokoneen voinko irroittaa ulkoisen kovalevyn vanhasta koneesta, ja sitten asentaa sen uuteen, ja että kaikki tiedostot säilyisivät siellä?