Kokoonpano: define r2 kotelo 500W Virtalähteellä (joku halpislähde) ASUS M4A87TD/USB3 AMD PHENOM II X4 955BE 3.2GHz Ninja 3 prosessoricooleri 4GB DDR3 1333MHZ ATI 5770 1GB HDD 1TB SATAII Windows 7 3DMark 06 pisteet: 3DMark Score 12222 3DMarks SM 2.0 Score 4611 SM 3.0 Score 5305 CPU Score 4529 Onko pisteet teidän milestänne normaalit? tuntuu vaan kovin alhaisilta... -Jari
Voisiko joku ystävällisesti antaa vinkkejä mistä voisi lähteä vikaa etsiä, itse olen aika amatööri näissä asioissa. -Jari
Mikä voisi olla vikana alhaisiin pisteisiin? Konetta ei ole kelloteltu, eikä mitään asetuksia muuteltu.
No hitto... Vikaahan mulla varmaan jossain on, voisiko näytönohjain olla viallinen tai joku muu komponentti ja onko joku ohjelma millä noita voisi testata ja näin karsia vioista pois? EDIT: Tai voiko jotkut asetukset olla pielessä, mikä vaikuttaisi pisteisiin? Sorry nää on varmaan teidän mielestä tyhmiä kysymyklsiä, mutta itse olen ihan kujalla näistä atk jutuista. EDIT2: Ja kaikki uusimmat ajurit on ajettu koneeseen.
Onhan sulla se 3DMark ihan normi asetuksilla?Ja muista sulkea kaikki turhat ohjelmat ennen testin aloittamista.
Kun käynnistän 3dmarkin, niin mihinkään asetuksiin en koske vaan käynnistän suoraan. Kokeilin äsken virustorjuja ja palomuuri pois päältä, mutta ei vaikutusta pisteisiin.