Onko olemassa sellaista magic memory stick installeria joka ?

Discussion in 'PSP' started by makez123, Jan 12, 2008.

1. makez123

makez123 Regular member

Trophy Points:
    26
    Onko olemassa sellaista magic memory stick installeria (tylliin noobproof ) joka asentaisi sinne muistikortille psp slimiä varten 3.71m33 firmwaren ?

Kiitos etukäteen !

2. Qimmo

Qimmo Regular member

Trophy Points:
    26
    Tässä näin valitte se kohta neljä kun ajat sitä.

3. makez123

makez123 Regular member

Trophy Points:
    26
    Kiitoksia

4. Kautmi_

Kautmi_ Member

Trophy Points:
    16
    Moi! Yritän itse nyt muuttaa 3.71 firmwaren -> 3.71m33 tuolla Total newbi easy Installerillä ja tein akustani pandora's batteryn. Mutta sitten kun käynnistän psp:ni, niin tulee musta ruutu ja kun paina ohjeiden mukaan "X", niin ei tapahdu mitään. Missä vika?

5. Qimmo

Qimmo Regular member

Trophy Points:
    26
    Onko sulla Slim? Jos ei niin koita tehä koko homma uudelleen ja tottele TÄYSIN mitä se totalnewbiInstaller käskee.

6. Kautmi_

Kautmi_ Member

Trophy Points:
    16
    Yritin uudestaan tuon psp slim&liteni muuttamista 3.71mm3:ksi, onnistumatta. Ja tällä hetkellä minulla on sonyn 3.71 firmware.

1.Tein omasta akustani pandora's battery kaitkaisemalla yhden pinnin poikki. Mutta en ole aivan varma tuliko siitä pandora's battery, kun "missään" ei ollut ohjeita tuon akku "tyypin" tekoon, joten olen voinut katkaista väärän pinnin. Taisi tuo akku olla aivan uutta mallia.

2.Formatoin muistikortin ensiksi tuolla psp:n omalla formatointi systeemillä.
    3. Sitten tein magic memory stickin tuolla total newbi easy Installerillä käyttäen windows xp:ä. Kun se kysyi 1-5 vaihtoehdosta, niin valitsin 4.

Ohjelma loi seuraavasti tiedostot muistikortilleni (memory stick pro duo 1GB):

-F: kd (kansio)
    -F: PSP (kansio)
    -F: registry (kansio)
    -F: 371.PBP (tiedosto)
    -F: msipl.bin (tiedosto)

4. Kun minulla oli nyt "toimiva" magic memory stick ja pandora's battery, niin sitten sammutin psp:ni. Otin usb piuhan pois.
    5. Sitten laitoin pandora's batterini paikalleen (virtajohto EI ollut paikalla) niin psp:n power -valo alkoi palamaan vihreänä (mikään muu valo ei palannut). Näyttöön ei tullut kuvaa, niin kuin ei kait pitänytkään. ....Kokeilin myös virtajohdon kanssa.
    6. sitten painoin "X" -näppäintä (olen ymmärtänyt että niin pitää tehdä jotta psp:lle asentuisi 3.71 mm3:n).
    7. Odotan.... Ei tapahdu mitään.
    8. Otan akun irti psp:täni (power- valo sammuu)
    9. Laitan virta johdon paikoilleen ja menen katsomaan että asentuiko tuo 3.71mm3:n. No eihän se asentunut...

Olen lueskellut kaiken maailman oppaita netistä, mutta mistään ei ole olut kait apua tähän minun ongelmaani. Eli voisko joku auttaa minua saamaan psp:lleni 3.71´mm3 firmware, tai suoraan 3.8mm3 -2:sen!?

PS: Olen niin yksinkertainen ihminen että käyttäisin mielelläni tuon total newbi easy Installerin tapaista ohjelmaan magic memory stickin tekoon (siis jos muistikortissani on vika).

7. Qimmo

Qimmo Regular member

Trophy Points:
    26
    Oot saattanu leikata väärän pinnin ja akku on EHKÄ nyt rikki..Et huomannu sit tätä kattoo? Siin ois ollu uuden akun avausohje.. En muistanu tollasta enää sanoo sulle ja nyt vasta tuli mieleen

8. Kautmi_

Kautmi_ Member

Trophy Points:
    16
    Luin kyllä tuon avausohjeen, mutta akku on ERILLAINEN.
    tuossa linkki: http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/285zb+mikko-psp.html

EDIT. Leikkisin sen pinnin, kun katsotaan tekstia oikeinpäin, niin oikean puolen alimmaisen pinnin...

EDIT2: Laitoin leikkaavani pinnin takaisin paikoilleen ja psp käynnistyi normaalisti, eli akku on kunnossa. Onkohan toi kuitenkin se oikea pinni ja akku toimi pandorana?

Last edited: Jan 18, 2008
  9. Qimmo

Qimmo Regular member

Trophy Points:
    26
    Kokeilemalla se selviää

10. Kautmi_

Kautmi_ Member

Trophy Points:
    16
    Mistä minä voin tietää toimiiko toi akku pandora´s batterynä? Kun tuon akun laittaa paikalleen niin syttyy vihreä valo ja se pysyy siinä niin kauan (vaikka painelee kaikkia nappuloita) kun ottaa akun irti!

11. shnigi

shnigi Active member

Trophy Points:
    66
    kun pspee on kiinni, laitat pandoras patteryn sisälle, ruutuun tulee valo mutta näyttää mustaa, vihreä valo syttyy virtanappiin, eli pspee käynnistyy heti kun laitat patterin sisään. Sitten se vasta rupeaa näyttämään jotain kun muistikortilla on oikeat tiedot.

12. Kautmi_

Kautmi_ Member

Trophy Points:
    16
  13. Kautmi_

Kautmi_ Member

Trophy Points:
    16

Share This Page