Että onko seuraava paketti yhteensä sopiva ja/tai saisko tuolla rahalla paremmat osat? E: Kuva ei toimi, tässä linkki:
koppa ja poweri vaihtoon,poweriks xfx 450w versio,ja kopaksi minkä lystäät,ota 2kpl noita rameja,ja kasaa itse,järkyttävän kallista tuo kasaus tuolla jimmsissä,...
Tuosta paketti Winukalla, mutta ilman kasausta. Kannattaa tosiaan kasata itse Jimm'sin järkyttävän hinnan takia.
Luulis HD 7770 pyörittävän aika nätisti L4D2:sta, aiankin itsellä pyörii 6850:llä asetukset tapissa. BF3 on taas oma juttunsa, ehkä joudut karsimaan aika paljon asetuksia mutta ehkä se vois vielä suht pelattavasti toimia. Geretin muutokset kun teet, ja tosiaan kun itse kasaat niin säästät huomattavasti. Silloin sulla ois mahollisuus laittaa näytönohjaimeksi tämä: http://www.jimms.fi/tuote/ENGTX560TI448DC2/2DIS Tolla taas pyörii BF3 aika korkeilla asetuksilla.
Entä jos jossain muualla kasauttais? Oisko silentrigissä tai systemastoressa samat osat ja onko kalliimmat ne osat siellä?
systemassa kasaus 30e,sieltä powerikse super flower golden green pro 400W(silver hyötysuhteella 500W)loput osat aikalailla saman hintaisia´...
No joo, varsinkin kuin Jimssiltä läks GTX 560 Ti 448 tarjous. On noissa jonkun verran heittoja, vissiin parinkympin molemminpuolin per konepaketti. Tietenkin itse maksaisin jo tämän pelkästä hyvästä saatavuudesta.