Niin, kun on ollu joidenkin kesken puhetta PS3:n melusta.. Ajatelin kysyä kaikilta omistajilta mielipidettä ps3n äänekkyydestä. Jotku sanoo että se on kuin pölynimuri ja jotku sanoo että sitä koko laitetta ei kuule. Olen ajatellut sellaisen ostaa, ja jos se on hirveän meluisa, jää kyllä ostamatta. Kertokaa kokemuksenne. Kiitos.
No saa kyllä tarkasti kuunnella jos aikoo PS3:n "melun" kuulla.. Huhhuh. Ainut ehkä minkä kunnolla kuulee jos telkkari on mutella niin levykelkan pyöriminen. Jos levy sisällä siis. Mulla on tosi hiljainen tietokone ja ei todellakaan kuulu pleikan ääni jos tietokone on päällä.. Mitä nyt sanois? Hiljainen on trust me.
omasta PS 3:sesta ei kuulu mitään ainoa jolloin kuuluu on kun kone ¨syö¨ levyn sisään mutta jos se häiritsee niin sit olet asunut nuoruutesi valkoisessa ja pehmustetussa huoneeessa
No on se reilusti äänekkäämpi kun mun tietokone, ei sitä kovin mielellään mediasoittimena käytä varsinkin jos kone on lähellä kuuntelijaa. On se silti hiljaisempi kuin xbox360
Sepä se kun ne jotka yleensä valittaa äänekkyydestä, omistavat he usein 60gigasen mallin ko. laitteesta. 40giganen on huomattavasti hiljaisempi. Siinä yksi syy miksi 40gb tuli markkinoille ja 60gb hävisi markkinoilta (vedettiin pois).
Jos hiljasta pelikonsolia etit niin kyllä ps3. Xboxia kannattaa välttää kuin ruttoa, joudut pitämään kuulosuojaimia koneen ollessa päällä : ).
xD haha.. Joo kun naapuri tökkäsee xbox360:n päälle (jos se lähtee siis päälle), niin mietin että miks muija rupee taas nurmikkoa ajamaan...
Juu.. Näyttää siltä että alan pikkuhiljaa olla vakuuttunut. Ei sen pitäisi mun mielestä liikaa ääntää. Kauppaan siis. T.Hanks
Ok. palaan tähän ketjuun kunhan saan vehkeen hommattua. menee vaan ainaki pari viikkoo, ennenku kerkeen mihinkään sitä hakemaan. prkl.
Eipä ole vanha 60GB mallikaan äänekäs mielestäni..kolmen metrin päästä ei kuulu mitään ääntä. Tykki on äänekkäämpi ja se roikkuu pään päällä metrin korkeudessa.
Melua tulee kun tuulettimet pyörähtää täysille. Silti sitä jaksaa kuunnella enemmän kuin boxin jatkuvaa melua.
No milloin ja missä tilanteissa tämä tuuletin pyörähtää yleensä käyntiin? vai tekeekö se sen aina ja jokatapauksessa? T.Hanks again.
älä pelkää sen laitteen ostamista jonku äänen takia joka on todella pieni. ei siitä mitään melua lähde. Paitsi jos pidät sormeasi eject-napilla ja samaan aikaan painat päävirtakatkaisijan päälle, niin käynnistyy 30 sekunnin tuuli ja puhallus eli pleikkari puhaltaa pölyt pois mitä on sisälleen kerännyt. Mutta sitäkään ääntä ei tarvi kuulla jollei itse halua että kone puhistaa ittesä. Mut siis jos pidät pari päivää putkeen sitä vehettä päällä niin varmaan tuuletin rupee pyörimään tiuhempaan mutta ei siitäkään pitäisi kamalaa ääntä lähteä. tossa kun tuo laite näyttää olevan päällä niin mitään ääntä ei kuulu tietokoneen äänen yli. Mun telkkari pitää mutella kovempaa ääntä ku toi plege perkele en tajuu miten jotkut voi valittaa.. Tosin jos päivät pitkät istuu kotona pienes huonees pelaamas ni kaikki kuulostaa kovalta ja näyttää kirkkaalta....
omasta ps3:sta ei kuulu mitään ääntä ikinä tai sit pelin äänet peittää sen mut omasta puolestani ei kuulu mitään ääntä