Pitäis ostaa PS3 pelin takii, ku sitä tiettyy pelii ei saa PS2:selle, joten onko se hyvä, Käykö siihen PS2 pelit ja tallentaako se ne?
Omien tietojen mukaan uudemmissa ps3 malleissa ei enää toimi ps2 pelit, vain niissä ensimmäisissä versioissa mitä ei enää kaupasta saa.
Vanhemmissa "Fat" mallin konsoleissa toimii PS2 pelit. Mutta näissä uusissa Slim malleissa ei toimi. Fat malli kannattaa ostaa käytettynä jos haluat saada, kaiken irti PS3:sta.
Kiitos tiedosta mulla on PS2 jo js täytyy vsrmaanki sit hankkii se uusin PS3 mikä tullu, tai sit jos odottais sitä PS4 jos se olis tulossa.. http://www.thetechlabs.com/tech-news/sony-playstation-4/
Korjaus tuohon, eli kaikki läskit PS3:t eivät pelitä PS2 pelejä. 20Gt, 60Gt ja NTSC 80Gt versioilla toimii. Ja itse aiheeseen. Jos oikeasti haluat pelin ja löytyy muita mielenkiintoisia pelejä niin suosittelen kyllä. Jos blu-ray leffoja löytyy tai tarkoitus hankkia niin saat samalla oivan soittimen niitäkin varten. PS4:sta jos meinaat, niin sitä saat kyllä tovin odotella. Mutta jos vain yhden pelin takia meinasit PS3:n hankkia, niin aika kalliiksi tulee vaikka eihän noi konsolit enään niin kalliita ole.
Itse hommasin PS3:n viime vuoden alussa yhden pelin takia. Nyt noita pelejä on jo kasaantunut reilu kymmenen, vaikka tänä vuonna en ole ostanut kuin pari. Kummasti niitä kiinnostavia pelejä alko löytymään sen jälkeen kun konsoli oli hyllyssä ja tuli kaupoilla tutkittua myös PS3 hyllyt. Toisin sanoen, kannattaa ostaa.