Onko Sony ainoa jolla on kaapeliverkon HDTV viritin TVssä alle 1000e?

Discussion in 'HD-kanavat' started by wackyman, Oct 21, 2008.

1. wackyman

wackyman Member

Trophy Points:
    11
    Jos olen ymmärtäny oikein samsungilla ei olisi yhtään mallia jossa olisi kaapeliverkkoon soveltuvaa HDTV-viritintä valmiina.
    Onks muilla valmistajilla kun Sonylla?
    Muistakaa tuo 1000e hinta katto.

2. Pekka_V

Pekka_V Guest

Minkä kokoista tarviit? Samsungilla on esim. 32A676 noin 1000e

3. wackyman

wackyman Member

Trophy Points:
    11
    Kaikissa noissa samsungin malleissa mitä mä oon nähny, mukaan lukien toi ehdotettu on vain DVB-T MPEG-4 viritin, eli se siinä ei ole kaapeli HDTV-viritintä
    No eipä tolla 1000e saa paljoa 32" isompaa varsinkin kun haluu HDTV virittimen, kunhan nyt ei olis sitä pienempi.

4. Pihlis12

Pihlis12 Active member

Trophy Points:
    66
    Tuolla on Samsung LE-32A556, itse en nyt hirveästi lähtisi valitsemaan tuolla periaatteella tv:tä että jätät sen sonyn pois tuosta valinnasta.

Koska jos tonni on se katto ja haluat HDTV virittimen kaapeliverkkoon niin teet kyllä valinnastasi kriteereilläsi mielestäni liian jyrkän ja saatat sijoittaa tuotteeseen mikä ei sitten loppujen lopuksi ole niin hyvä ja hintansa väärti.

Last edited: Oct 24, 2008
  5. Trilogiar

Trilogiar Regular member

Trophy Points:
    26
    Jep, samoilla linjoilla Philisin kanssa. Kun heittää tuohon noin 200e lisää, niin saat jo Sonyn KDL 40"W4000, joka on hintansa väärti. Tuolla 1000e budjetilla voit kyllä saada haluamasi tösön, mutta sitten muita ominaisuuksia onkin jouduttu todennäköisesti karsimaan (Full HD, Kuvanlaatu jne.)

Tuossapa linkkiä hintavertailuun:
    http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/79469

Last edited: Oct 27, 2008

Share This Page