Mulla on tullut ogelma yhdellä koneella ZoneAlarm ja AVG:n kanssa 98 alustassa. Tässä linkki aikaisempaan kyselyyn, jossa sain neuvon HjT. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/500225#3058396 Ainoa vastaus ja ei ole selventänyt miksi käskee uudelleen nimeämään ja miksi c:hjt kansio? http://www.bleepingcomputer.com/tutorials/tutorial42.html Tuossa ohjeessa selkeesti exe saa olla missä vaan. Onkohan mulla vaan ZA/AVG menneet sekaisin ja poisto ja uudelleen asennus korjaa tilanteen? Yli 3 kk kaikki toimi moitteetta. Jos ystävällisesti luette ton toisen ketjuni ja mietitte. Vastatakkin saa, jos heti keksii. Mä lähden katselemaan ton enkun ohjeen mukaisesti millasen login mä saan. Liitän sitten tänne.
Uudelleen nimeäminen on joskus hyödyllistä, silloin esim. Vundo-infektio näkyy lokissa, ja omaan kansioon jotta Hjt toimisi oikein varmuuskopioinnin osalta (siis jotta tehdyt muutokset voitaisiin tarvittaessa palauttaa). Tee nyt vain niin kuin Auttaja on pyytänyt, ja jatka asiaa tuolla toisessa ketjussa.
Uudelleen nimeäminen saastan vaurioiden takia itselleni mieleen tulikin. Miksi sitten sanoa looginen scanner.exe? Voinhan vapaasti nimetä vaikka mummon-lihapullat.exe. Samoin kansion nimi on erittäin looginen. (Enkun ohjeessa toi oma kansio on sanottu, backup) Ei mulla ZA, AVG eikä FF ole oletusnimisissä kansioissa, just halkkereiden yms. takia. Työ kesken. Live Linuxilla uus exe nouto "varmasta" paikasta. Jos saasta on sen jo ehtinyt levossa turmella. Tänne Auttaja muuten käski HjT login lähettämään. Ja tänne se tulee.
Eh, ei ole mieleen tullut että paljon lokeja käsittelevät ovat tehneet valmiit ohjeet (jottei tarvitsisi aina tehdä uutta kun tarvitaan) ja esimerkissä nyt sattuu olemaan tuo? Kts. yllä. Niin, itse neuvoin vain ohjeiden mukaisesti pysymään siinä ketjussa jossa asia aloitettiin, yleensä moderaattorit sitten siirtelevät. Mutta ei kai se niin tärkeää, mun puolesta voit laittaa minne haluat.
@yamaneko Moderaattorit siirtelee vääiin paikkoihin menneet. Ongelma lähti oletuksesta ZA/AVG sekaisin = Windows ongelmat. Olen kokeilemassa HjT:tä = sille on oma ketjunsa. Muminaa, muminaa. Kiva että senior member vaivautuu liittämään kuvat newbieitä varten. Jos senori status panee päähän oletuksen, että memberikin niitä tarvitsee. Ja sitten jos kysyy syytä, vastaus viipyy ja toinen ehtii ensin, ¤@#!&%!!!. Onko tämä jonkun toisen ketju? Taidan kuitenkin lokia varten avata ihan oman uuden ketjun, vaikka tänne sen lupasin panna. Ja ongelmat on kuvattu tossa ketjussa, johon Auttaja vinkin antoi HjT:stä. Ei ole ollut pop-uppeja. ZA ilmoittelee validation failed sun muuta ja estää nettiyhteyden. Sen ja myös AVG:n kuvakkeet kellon vierestä katoilee. Sekä AVG ei kykene Fll Scanissa mitään, koska osiot on estetty/lukittu vai mikä se sekunnin välähtävä etenemisikkuna sanoo, jonka jälkeen 0 Threats. (En nää nyt, kun on Linux päällä).
Täällä ei kyllä nuo member-statukset kerro yhtään mitään. Tiedän senioreja jotka ovat senioreja vain siksi että ovat täyttäneet palstan mitä tyhmemmillä kysymyksillä perusasioidenkin ollessa hepreaa.
Niin ja allekirjoituksessani annetaan vaan helppoja ohjeita että niitä ei joka kerta tarvitsisi vääntää rautalangasta.
Anteeksi. En tajunnut, että sun allekirjoitus on palstan perussäänöt. Luulin että olet alaviivalla jakanut viestisi ____________________ Ei onnistu MicroPC kautta haettu HijackThis1991.exe. Käyttöjärjestelmät: Windows 95/98/98 SE/Me/NT 4.0/2000/XP Tulee ilmo required .DLL file MSVBVM60.dll was not found. Win98 ei ole riisuttu tällä kertaa 98Litellä, jolloin dlliä puuttuu. Johonkin on kadonnut. Koitan ton erikseen imuroida. Jos ei auta saa tältä erää jäädä loki. E: Oli ...50.dll. Pelkkä 60.dll kopiointi riitti. Loki on nyt oma ketju. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/506905#3060994