Pyöriikö tällä uudet pelit? Asus Radeon EAH3850/G/HTDI/256MB näytöno 166.90e Antec SLK1650-EC beige minitornikotelo 3 66.90e Transcend JetRam 1GB DDR2 800Mhz DIMM 5- 49.80e (2kpl) AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.3Ghz -prosessor 67.90e Abit AN-M2HD AM2 NF7050LE mATX -emolevy. 69.90e Samsung SH-S203D/BEBE SATA 20X DVD+/-RW 23.90e Yhteishinta: 445.30e Onko kaikki osat yhteen sopivia? Tuleeko osien mukaan kaikki ajurit ja muut härpäkkeet? Koneeseen tulis windows xp. Riittääkö virta ja käykö emo koteloon? Mitä pitää ottaa huomioon kun pistän osat paikoilleen? Inteliä en ota koska hinta nousis yli budjetin.
Eiköhän uudet pelit jotenki pyöri mut kyl aika paskoil grafiikoil saat pelata. Toi prossu on tehoton, jos pelata haluut, parempi prossu, sekä rammii kannattais hommata se 2x2gb. Kai tiedät, että tossa ei ole virtalähdettä, vai tuleeko se kopan mukana?
Intel pohjainen kone olisi fiksumpi. Prossuksi vaikka intel e4500 ja vaikka emoksi abitin ip35-e. Flyornot, tuolla kokooonpanolla kyllä esim. pro street pyörii ihan hyvin, eikä ne mitään paskoja graffoja ole. Muistia tuskin tarvitsee 4 gigaa, paitsi jos käyttää vistaa.(ja 4gb sen pitää olla 64-bit) Jos xp:tä käyttää niin 2 gigaa riittää aivan mainiosti. E: Entäs poweri?? Ja kovalevy??
Otitko huomioon, että ehkä koneessa on tehoton prossu budjetin rajoitusten vuoksi? Mikä muuten on se budjetti suunnilleen niin voisi auttaa paremmin.
Huhhuh. mahtaakohan toimia... Mutta tosissaan sun kannattaisi ottaa vaikka intelin e4500 ja vaikka se ip35-e. Ja onko sulla jo kovalevy valmiina?
Eipä tuolla budjetilla parannusta tehoihin enää saada, mutta pistähän nyt ainakin jokin kunnon virtalähde koneeseen. Pistä vaikka joku halpa compucasen kotelo ja 450w chieftecin poweri niin pyörisi varmemmin.
350w powerin luulis pyörittävän tuota ihan hyvin. Sigun kokoonpano pyörii 400w powerilla loistavasti, joten turha tuolla kokoonpanolla on panostaa 450w hyvään poweriin.
Codegen M-610 mustanharmaa, tornimallinen ATX-kotelo 400W virtalähteellä. Tyylikäs design. Riittääkö tuo ja käykö emo tuohon?
Emo kyllä kävisi tuohon, mutta nuo godegen virtalähteet ovat "pommeja". Eli todella surkeita virtalähteitä, jotka saattavat hajotessa viedä jopa muita komponentteja mukanaan. En suosittele.
Tilasin nyt tuon paketin, en saanut vastauksia siihen mitä noiden osien mukana toimitetaan? Tuleehan kaikki ajurit ja asennus ruuvit?
-Ajurilevyt (kannattaa ladata kuitenkin mielummin netistä uusimmat ajurit) -Kasa ruuveja -Kasa muuta randomtavaraa mitä vain tarvitset -Tarroja
No itse olin ainakin silleen et voi v, kun en saanut omaa Intel Inside tarraani. Ajattelin jos menisin Jimssiin vierailemaan esim. uuden prossun toivossa kun Intel tarra on ollut kateissa.
Kyllähän se on itse prossun jälkeen tärkein tavara prossupaketissa. Joittenkin jäähyjen mukana tulee oikeasti hienoja tarroja.
No itse olisin ainakin halunnut oman Quad tarrani koneeni kylkeen. Voi voi voi. Lähetämpä vitsillä valituksen nyt Jimssiin.