Oisko tämmöset kokoonpanot hyvät pelin käyttöön? Asus P5Q Pro Samsung spinpoint 500GB A-Data 4GT 800MHz, Dual-kit,Ram Club 3D Ati radeon HD 4850 Intel core 2 DUO E5200 LC-Power 550W Ja sitten ehodottakaa joku hieno kotelo raja 75e
oisko parempi jos vaihtas ton lc powerin poies ja ottas sonatan?, tulee mukana 500w virtalähde ja maksaapi sen 100€ pintaan
Olisi parempi. LC-powerin laatu on vähän niin ja näin - huono kestävyys ja virrananto. Sonata III taas ihan perusvalinta.
Ite kokosin tuolta hardwareversand:sta tämmösen koneen kone tulee peli/leffakäyttöön pitäs pyörittää esim. Fallout 3, Far Cry 2, GTA IV, Mafia 2 ja FullHD leffoja... tässä kokoonpano: Rechner - Zusammenbau Intel Core 2 Duo E8400 Box 6144Kb, LGA775, 64bit Antec Sonata III, ATX, 500 Watt LG GH20N bare schwarz MS Windows Vista home premium 64bit Englisch 2x 2048MB DDR2 Aeneon PC6400 CL 5, PC6400/800 MSI P35 Neo-F, Intel P35, ATX Club3D HD4870 Overclocked 512MB, ATI Radeon HD4870, PCI-Express Seagate Barracuda 7200.10 250GB 8MB SATA II ST3250310AS Sopivatko osat yhteen, kommenttia?
P5Q Pro:ssa on hieman nopeampi piirisarja sekä kaksi PCI-E x16 liitäntää. Kiintolevy taas on selvähkösti nopeampi ja kiintolevytilaahan ei ole koskaan liikaa - varmasti tykkäisit sen ulkoisen kiintolevyn pyhittää ennemminkin varmuuskopiointikäyttöön?
Olen samaa mieltä. Perjantaina rasitin hieman Radeonia Furmarkilla, josta seurasi poksahdus ja pienehkö savuefekti. Luonnollisesti LC-Power sanoi sopimuksen irti. Tosin minulla oli 420W, mutta kuitenkin...
Tossa katoin,että en tiiä riitäkö toi asntec sonatan poweri 500w tohon mun koneesen?pyörikö tällä mun koneella esim:Crysis tai joku race driver grid?
Varmasti. Lähes nupit kaakossa E: Näyttis olikin 4850, mutta sekin on aivan loistava näyttis, pyörii.
Ensinnäkin epälaadukkaiden virtalähteiden (niinkun tuo LC-Power) virtalupaukset on päin helvettiä. Hyvä jos tuo antaa 400 wattia tehoa. Toinen juttu on epäturvallisuus, jos joku osasi menee rikki, niin parempi virtalähde tajuaa sen, mutta tuo LC-Power vain rikkoo samaan syssyyn kaikki muutkin osasi. Tärkeimpänä on kuitenkin se, että tuo on aikapommi, ennemmin tai myöhemmin se liian todennäköisesti syttyy tuleen tai jotain vastaavaa. 550 wattinen earthwatts riittää tuolle täydellisesti, 400 wattinenkin riittäisi täysin. Pelkkiä watteja ei ole syytä katsoa, on tärkeää, paljonko poweri antaa 12v linjasta ampeeria. Tosin nuo ampeerien määrät monesti kasvavat myös wattimäärien kasvaessa. Itse ostaisin erikseen coolermasterin elite, nexuksen coldius, tai antec threehundred -kotelon ja Chieftecin 500 wattisen powerin kun tuo budjetti näyttää olevan tiukka. Tuolla koneella varmaankin kyllä pelaa mainitsemiasi pelejä, tosin prosessori jää todennäköisesti melko pian jälkeen. Jollet kellota, niin suosittelisin ottamaan edes e7200:sen, melkein mielummin jopa e8400 tai e8500. Vähän lisäpuhtia budjettiin saisi kun vaihtaisi P5Q:n siihen neo-fi-emoon jota porukka täälä monesti ennen suositteli. Kaksi gigaa muistia myös riittää pelaamiseen, neljä vain on kaikilla siksi, että se on standardi
Kiitos teidän kommenteistä!! voisko sitten joku ehdottaa siihen joku hyvä virtalähde? Ja en tiiä onko toi sonata hyvä siihen?
Sonata III on soiva peli, mutta myös Nexus clodius ja Chieftecin viissatanen ihan jees kuten yllä mainittiin.
itsellä Asus P5K SE, enkä voi mitenkään erityisesti suositella, mutta ei tämä nyt mikään täysi susikaan ole ollut.
Ookei, mitä emolevyä sit ehottaisit pitäs olla kohtuu hintanen vai onko toi MSI P35 Neo-F, Intel P35, ATX hyvä?
No itse ehdottaisin Neo-fi:tä, en tiedä mitä eroa sillä on tarkalleen tuohon Neo-F:n, uudempi malli vissiin
mites ois tämmönen emolevy MSI P35 Neo Combo-F Intel P35, ATX, DDR2/3 tai MSI P35 Neo2-FR, Intel P35, ATX tai MSI P45 Neo-F, Intel P45, ATX : Ite kokosin tuolta hardwareversand:sta tämmösen koneen kone tulee peli/leffakäyttöön pitäs pyörittää esim. Fallout 3, Far Cry 2, GTA IV, Mafia 2 ja FullHD leffoja... tässä kokoonpano: Rechner - Zusammenbau Intel Core 2 Duo E8400 Box 6144Kb, LGA775, 64bit Antec Sonata III, ATX, 500 Watt LG GH20N bare schwarz MS Windows Vista home premium 64bit Englisch 2x 2048MB DDR2 Aeneon PC6400 CL 5, PC6400/800 MSI P35 Neo-F, Intel P35, ATX Club3D HD4870 Overclocked 512MB, ATI Radeon HD4870, PCI-Express Seagate Barracuda 7200.10 250GB 8MB SATA II ST3250310AS