Onko tästä mihinkään?

Discussion in 'Uutta kannettavaa ostamassa' started by ufoz, May 30, 2012.

1. ufoz

ufoz Member

Trophy Points:
    11
  2. leinmi

leinmi Active member

Trophy Points:
    66
    Kyllä riittää tuohon käyttöön mutta itse en koske pitkällä tikullakaan acerin koneisiin.

3. sidrend

sidrend Regular member

Trophy Points:
    46
    Oman Aspire One 722:n akku, joka on yhtä tehokas kuin tuon koneen eli 4400mAh, kestää akku raskaahkossakin käytössä 6-7h. Onessani toki pienempi virrankulutus (C-50 + HD6250), mutta linkkaamallasi koneella on odotettavissa varmaan joku 4-5h silti.

En itsekään suosittele ikinä aceria. Omasta kokemuksesta ovat ainakin kuumia, kaverin acer ei pysynyt päällä hetkeäkään jos laittoi oikein rasitukseen. Tämä siis jo uutena.

4. Datanen

Datanen Guest

Trophy Points:
    108
    Ihan ok, mutta aika pieni näyttö. Monet ovat erimieltä Acerin laadusta, mutta minulla Acer läppäri on vielä ihan kunnossa.

5. ufoz

ufoz Member

Trophy Points:
    11
    Näyttö on minulle riittävä, kun kanniskeltavuus paikasta toiseen on myös tärkeää. Nykyinen on 11,6" acerini on toiminuyt ihan oko. Ainoa mikä aiheuttaa nongelmaa on intel gma 550 integroitu näyttis intel atomilla. Ei toimi sujuvasti nettiselaus/multitasking. Videotkaan ei pyöri 240p:tä paremmin. (360p poikkeustapauskissa) Taidan päätyä tähän malliin.

Share This Page