minulla on nvidia geforce 2 mx100/200 ohjain noin vuoden vanha. murhe on siinä että kun katsoo dvd.tä niin kuva nykii ja kun näyttöön tulee toimintaa esim jokin tulimeri niin kuva pysähtyy ja jos pelaa esim videopokeria vähän aikaa kone käynnistää itse itsensä uudestaa.olen poistanut tv.n käytöstä mutta sekään ei vaikuta.kummassa vika konees vai minus? nii ja kun nykyinen ohjain on pci-e väylässä käykö agp
geforce 2 mx100/200 näyttiksiä ei saa PCI-eXpress väylään, mutta PCI väylään kylläkin. Katso vaikka emolevyn valmistaja ja malli niin joku varmaan katsoo sopiiko siihen AGP näytönohjain. Uusimmat näytönohjaimen ajurit käytössä?
jotai tälläst emolevystä löyty standardi valmistaja amd athlon(tm)xp 1800+1.53ghz. ajurit on päivitetty eilen.
http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en tuolla pitäisi löytyä tarkemmat infot emolevystä ja koneesta yleisesti.
Compaq:in oman tuotetuen infot eivät ole tuosta samasta koneesta, pistin niille palautetta asiasta saa nähdä vastaavatko. Katso onko tuolla tuota AGP kohtaa.
näytti tältä AGP-ohjain AGP:n versio 2.00 AGP:n tila käytössä AGP:n varaama keskusmuisti 64 MB Tuetut AGP:n nopeudet 1x, 2x, 4x Nopeus 4x Fast-Write tuettu, ei käytössä Side Band Addressing tuettu, ei käytössä
kumpihan pitää kutinsa koneen järjestelmän mukaan näytön ohjain on pci väyläs ja everestin mukaa agp väyläs