Moi, Olen harkinnut jouluksi tuon Humax HDPVR 1000C:n hankintaa. Ymmärtääkseni se tämän hetken edullisin tallentava HD boksi joka on myös Cable Ready HD(!?). Olen yrittänyt saada selvyyttä, onko vehkeessä jotain pahoja vikoja, kun nämä tallentavat hd-boksit tuntuvat olevan vielä aika lapsenkengissä. Ainut asia mihin olen törmännyt on tämä HDMI:n "sumeus", jonka voi jotenki korjailla kikkailemassa Scart-johdolla(!?). Onko oman käden kokemuksia? Kysymys onkin: Onko järkeä ostaa vielä tämmöistä boksia, vai kannattaisiko odottaa kevääseen jolloin mahdollisesti markkinat vähän laajentuvat? PS. Toimiihan hd-lähetykset (esim canal+:n) Joensuun seudulla asiallisesti kaapeliverkossa? Kiitoksia!
Itse olen odottavalla kannalla ihan jo pelkästään kanavatarjonnan takia. Sit kun tilaääni tulee käyttöön Ylellä ja kanavatarjonta on muuta kuin nelonen hd, canal+ hd, takka ja lainelautailu menee tuo boksi hankintaan. Tutustu tuohon kanavatarjontaan ja vertaa onko se tuon boksin hankinnnan arvoinnen.
))) Mulla oli mielessä se Wbox:ssa HDMI:n kautta oleva "suttuisuus", anteeksi epätarkkuuteni. Mut jos tuo tarkoitti, että se on se aivan sama suttu mitä vaikka sonyn televisioiden omissa virittimissä on, niin sitten en nää ongelmaa.
juuh ehdottomasti laita käyttökokemuksia tuosta laitteesta. Tuon käyttökokemuksen voit kirjoittaa myös tuonne meidän tuotevertailuun mistä se on sitten kaikkien käyttäjien luettavissa tuon tuotteen tuotetietojen kohdalla.