Firefoxilla OSA flash-sivustoista lagittaa, youtube toimii, mut esim IS (iltasanomat) videot pätkivät. Esim explorerilla pyörii tuo is videot. http://support.mozilla.com/en-US/kb/Managing the Flash plugin tuossa on jotain mutta ei oikein ole auttanut mikään... kiitos
Koita päivittää adoben flasplayer ja shockwave player. Adobe flash playerin lataus Adobe shockwave playerin lataus
ei onnannu, löysin murobbs:ästä jotkin ohjeet, koitan niitä. nythän on tuo kasiversio firefoxista tullut ulos, tuskin mitään radikaaleja muutoksia tapahtunut? voiko f-securen versioni olla jollain tapaa korruptoitunut, kun olen huomannut, että jotain yhteyttä on firefoxin jumituksella ja sitten sillä, kun f-secure välillä kaatuu..
onks useimmissa f-securen versioissa tuota lapsilukkoa? eiei, ei se lapsilukko nyt mikään jumittaja ole. nyt saisi ladata ilmaiseksi 2012-version f-securestakin, 2011 käyttäjät kuulemma. kannattaisikohan? tack så mycket
onks useimmissa f-securen versioissa tuota lapsilukkoa? eiei, ei se lapsilukko nyt mikään jumittaja ole. nyt saisi ladata ilmaiseksi 2012-version f-securestakin, 2011 käyttäjät kuulemma. kannattaisikohan? tack så mycket x2 sama viesti
On niissä lapsilukko. Ei sen jumittaja pitäisi olla. Koittele ilman jos on päällä jos toimii paremmin nii hyvä.
Eipä toimi ei, ja taas lagaa ff, jos täl koulujuttujaki pitäis tehdä nii ei ei.. jäätyy jossain tärkees paikas ku vaik tekee tehtäviä portaalissa niin voi piru. nytki lagaa, tekstin kirjoitus pätkii. olen useimmat mozilla helpin keinot käyttäny ja siis täs vähä aika sit esim jääty kokonaan, kun käynnistin selaimen eikä loppunu ollenkaan. mitä tällöin voi tehdä muuta ku vaihtaa sit vaik exploreriin.. mut pelkään vain et koko kone menee pian sekaisin ku ssd-levylleki pitäis kloonata systeemi. ei varmaan kannata kloonata jos ei toimi yhtään. mut olen uudestaan asennellu windowsiaki vaik kuin monesti
Paha mennä sanomaan...onko kaikkia ajurit ja servispakit kunnossa? Mikä käyttis? Onko viruksia koneella? Kuinka vanha kone? Pätkiikö kyseiset sivustot aina, vai jonkin tietyn toiminnon jälkeen? Oletko koittanu selaimen uudelleen asentamista? Oletko koittanu f-securen uudelleenasentamista? Oletko koittanu järjestelmän virhediagnositiikkaa?
Joo VÄHÄ kesti vastaus. Niin, windows 7, ei viruksia, ajurit ja servicepakit pitäis olla ok,kone noin kolme vuotta vanha mut käytännös kuin uus, sivustot pätkii aina tuo is videot, yks kaveri meinas et f-securella ja firefoxilla on jotain yhteensopivuusongelmia ja pitäis vaan venata päivityksiä asian suhteen. Mut periaattees ihan hyvin toimii ainaki nyt mut just jotkut videot pätkii ja ja.. no youtube ei pätki ehkä siks ku sieltä tulee tavaraa isommilla resursseilla eli onks niil nyt jotain servereitä enemmän kuin esim is-videoilla. mut kuitenkin tosiaan explorer toimii pätkimättä kaikkialla mut se on aivan liian "kuiva" selain.. Ja sitä totaalista hyytymistä aina venaten tätä firefoxia käytän. Se on sitä joskus tehny eli ihan pysähtyy koko selain eikä auta ku uudelleenasennus silloin, tai jos hyvin käy niin parin pc:n restartin jälkeen alkaa toimimaan uudelleen. Mut vähintäänkin raivostuttava ongelma........ mut tosiaan harvoinhan sitä hyytymistä nyt on tapahtunu mut... Selaimen olen asentanut uudelleen ja kaikki profiilit ym uudelleenluomiset tehty. En ole koittanut virhediagnostiikkaa. Mistä sen saa? (googlesta tietty selviää mut kysyinpä nyt)
Ihan ohjauspaneeli>Vianmääritys Ja suosittelisin käyttämään google chromea, joka on nopein selain, jota olen ikinä koitellut. Käynnistyy 3-5X nopeammin kun firefox ja nettisivut latautuvat 2xnopeammin. Pätkimisetkin todennäköisesti loppuu.
Se "kuivuus" ja selaimen rivakkuus menee lähes täysin käsi kädessä. "Kuiva" = nopea, todella "kuiva" = todella nopea (niinkuin chrome) ja täyteen kaikkea paskaa tuupattu (kuten IE ja firefox) ovat sitten hitaita. Kyllä chromeenkin saa noita pikakuvakkeita siihen yläpalkkiin, mutta itse kun niitä koittelin, huomasin heti kuinka selain hidastui.
vaihtoehtona tietysti myös opera, nopea sekin taisi jopa olla aika samalla viivalla kuin chrome viimeksi kun katselin joitain testejä.