Elikkäs mulla on palomuurina Zone Alarm, virustentorjuntana Antivir, lisäksi tässä on AVG, Spybot, Ad-aware ja CCleaner... että pitäisikö joku noista poistaa kun olen vähän tyhmä niin en tiedä? Kun nyt on ruennut ainakin Antivir takkuamaan, ettei päivittäminen enää onnistu. Ja sitten toinen asia: Ostin uuden kannettavan ja siinä on valmiina F-secure niin mitä muuta siihen pitäisi lisäksi ladata? Ja miten se lataaminen onnistuu netistä jos sillä ajalla kun sitä ohjelmaa lataa niin tulee jo viruksia tms?
Kumpi tuo avg on, antivirus vai antispyware? Jos antivirus niin poista joko tuo avg tai Antivir. F-Securen mukana jos tulee palomuuri niin antispyware ja ccleaner riittää. Windowsin palomuuria kannattaa käyttää sen aikaa jos/kun lataat uutta palomuuria.
Älä lataa mitään f-securen kanssa. Oma kannettava meni ihan sekasin kun tuli joku ohjelma f-securen lisäksi Onneksi nyt on taas kunnossa!
Joo mua vähän epäilyttää toi F-secure kun oon kuullut siitä niin paljon pahaa... joten oisko parempi poistaa se ja ladata vaikka Zone Alarm ja Antivir? en vaan enää muista miten tuo palomuurin lataaminen netistä onnistuu ilman että kaikki madot hyökkää?
Parempi vaihtoehto on kun lataat Avast ja poistat nuo molemmat. Kahta antivirusta ei kannata pitää, sotkeevat vaan toisiaan ja saattavat jumittaa konetta.
Minä en nää mitään syytä poistaa noista mitään paitsi ad awaren. Itselläni se ei löydä mitään... Pidät vaan zonen palomuurina ja vaikka sen antiviruksen torjuntana ja muut puhditusohjelmina. Huom spybot ei torju mitään ellet käytä sitä IE juttua siinä. Ja Kannattaa mielummin lataa mozilla.