onkohan virtalähde menossa???

Discussion in 'PC:n rautaan liittyvä keskustelu' started by emule, Sep 21, 2004.

1. emule

emule Member

Trophy Points:
    16
    kone noin vuoden vanha fujitsu siimenssi(eli takuu on vielä voimassa)kone sammuu itsestään eikä meinaa lähtee käyntiin(joutuu painamaan 5-6 kertaa virtanapista)jos olis jollain jotain samanlaisia kokemuksia.ajattelin kysyä ennen ku soitan huoltoon menee vähintään viikko(huollossa).ohjelmia ei oo muuta kun muuli ja virustorjunta päällä kun on sammunut.

2. Jigger

Jigger Regular member

Trophy Points:
    26
    Kyllähän toi sun ongelma aika vahvasti näyttää virtalähde ongelmalta. Itsellä oli vanhassa koneessa virtalähde rikki, niin kone sammui 10 minuutin välein vaikkei tehnyt mitään. Suostui käynnistymään vähän ajan päästä. Jos takuu on vielä voimassa, niin eiku huoltoon vaan.

3. Tuff

Tuff Active member

Trophy Points:
    66
    Vika voi olla myös emossa.. mut takuuseen vaan.

4. soku

soku Regular member

Trophy Points:
    26
    Epäilen myös virtalähdettä, vaikka on myös pieni mahdollisuus että emolevykin on viallinen.

Tuo kannattaa viedä huoltoon mahdollisimman nopeasti koska itelläni kerran laukesi koko virtalähde, jolloin se antoi 'pienen' virtapiikin koko mun koneelle ja mun koneesta meni emolevy (kondensaattorit paisui jalkapallon kokoisiksi), kovalevy sekä kummatki cd-asemat. Ja tietenki se viallinen poweri, joka sattui nyt sulamaan.

Onneks mulla meni takuuseen kaikki muut paitsi cd-asemat. :)

Share This Page