Eli ostaisinko http://www.verkkokauppa.com/fi/product/49172/dcfxq/Zotac-NVIDIA-GeForce-GTX570-1280-MB tän vai oottaiski low endimpää gtx 670/gtx 660ti? Tietääkö joku huhuista milloin tulossa muita keplereitä?
Terve! Itse ajattelin päivittää korttini konerempan yhteydessä 680:seen. Tällöin minulta jäisi yli 1kpl asuksen 570. Kortti ollut käytössä alle puoli vuotta, eli takuut ovat voimassa. Miltä kuulostaa?
Oletko aikonut uhrata 279 euroa vaihtamalla GTX560:n 570:een? Kuulostaa sangen erikoiselta rahanhaaskuulta. Jos tuosta päivittämään, niin 680:een. Nykyinen emosi muuntuu PCI-E 3.0:lle sopivaksi, ja prossun ehdit vaihtaa Ivyksi myöhemminkin. Ja toimii se kortti 2.0:llakin, jos et katso tarttevasi Ivya. GTX560 on siitä ongelmallinen kortti, että rahaa se kyllä vie melkein 200 euroa, mutta ei silti riitä antamaan sitä, mitä ostaja haluaisi. Menevät siis rahat hukkaan.
Joo, SirMatt haluaa työntää sulle vanhan 570:nsa, jonka puolestaan haluaa Ruffi ja minä suosittelen sulle 680:ntä. Eli selvä peli: hanki 680, niin kaikki voittavat. Win-win-win.
Nyky kokoonpanoilla ei ainakaan vielä ole näkyvää eroa PCI-E 2.0 vs 3.0, joten asiasta ei tarvitse kauheasti murehtia. En siis suosittele päivittämään emoa vain siksi. GTX560 on aika kaukana GTX570 suorituskyvystä, MUTTA sen sijaan Ti ja varsinkin Ti 448 coresin suorituskyky GTX 560 korteissa on melkein 570:n tasolla Ne ketkä pohtivat GTX 570 korttia niin lukekaa oma arvosteluni: http://www.edukas.fi/kayttajan_tuotearviot.cfm/ric_91
Ahaha tulipas paljon hupia. Kyseessä oleva kone on veljen, joten sigu johti harhaan. Nykyisessä mennään ihan hd 3000, joten mikä tahansa on sitä parempi. Haluaisin vain tietää milloin halvempia keplereitä tulee ja onko järkeä odottaa niitä ostaa suoraan gtx 570, kun tarkoitus ei olisi kuin pelata full hd resolla tai pienemmällä. Sirmatt minkälainen gtx 570 kyseessä ja mihin hintaan lähtisi. Muuten btw asutkos Turussa päin jolloin olisi helppo käydä kauppaa face2face?
Kukaan ei vielä tiedä tuohon vastausta (ellei työskentele Nvidialla). Kyllä noita kortteja voi vielä huoletta ostaa.. Pelit pyörii hyvin molemmilla.. Mutta uutena jos korttia olet ostamassa niin silloin GTX560Ti 448 mutta jos käytettynä saat GTX570 ~250€ pintaan niin mikäpä siinä. Niitä yli 300€ GTX570 ei sitten kannata ostaa.
Niin, käytettynä voi hyvinkin saada gtx 570 halvemmalla mitä 560 ti 448 maksaa uutena. Mutta suosittelen ostamaan käytettynä vain takuullisia kortteja yli 200e hintaluokasta. Itse ostin murosta oman korttini ja hintaa oli 240e postitettuna ja 2v takuulla. Takuu on saksaan, joten voi tulla mielenkiintoista jos jotain sattuu joten itse ottaisin mielellään "suomitakuullisia" kortteja. Edit: Niin gtx 560 ti 448 hinta uutena suomesta nyt jotain 260€ tai enemmän.
Tämä minun asuksen kortti on verkkiksestä ja takuuta on jäljellä noin 1,5 vuotta. Jos jotakin kiinnostaa niin laittakaa yv:tä!
Nyt kun oon kattellu niin kannattaisko ostaa hd 7850 sitä kellotella, kun omaan silmään pistäis että kellottamalla saadaan yhtä nopeaks kuin hd 7870, joka on jo hieman nopeampi kuin gtx 570
Jos budjetti venyy niin osta 7870.. Se kellottuu paremmin ja siitä saa jo HD7950 tasoisen joka on sitten jo high-end kortti Mutta tosiaan 7850 kellottuu GTX580 tasoiseksi että ei sekään huono kortti ole. Hintakaan ei ole paha
juu ehkä taskun pohkalta voisi kaivaa rahaa siihen 7870, kun on tarkoitus laittaa koko setti vesille jahka blokki edes ilmesttyy 7850/-70
Nvidian odotetaan julkaisevan GTX670 ja GTX670 Ti mallinsa toukokuussa pidettävässä Computex Taipei 2012 tapahtumassa.
Itsekin olen miettinyt näyttiksen vaihtoa ja huomasin just että hinnat liikuvat pikkuhilja alaspäin. GTX570 hinnat ovat laskeneet, kun markinoille tulevat 660/670 niin luultavasti noi 570 lähtevät nopeasti halvalla pois jos jossakin kaupassa niitä on varastossa. Itse ajattelin osta ton GTX680. Mutta odotan ensiksi 660/670 ja ehkä muutan mieltä. Todennäköisesti 670 on sama teho luokka kuin gtx580 ja tule maksamaan noin 350e, ehkä se on sitten yks järkevä vaihtoehto. Kannattaa odotta 600 sarjalaisia, niissä on paljon uusia hyviä ominaisuuksiä, esim 3-4 näyttön kytkeminen yhdellä kortilla ja kaikea muuta hyvää. Tässä on sit tietoa GTX 680:sta ja sama tekniikka tule nuihin muihiin 600 sarjan ohaimiin. http://muropaketti.com/artikkelit/naytonohjaimet/nvidia-geforce-gtx-680-gk104
Juu kyllä oon noitakin kattellu jos ne nyt kesäkuuksi tänne Suomeenkin rantautuisi ja jos hinta luokka samanlainen.
Murotarjouksesta oottanu malttamattomana twinforz 2 gtx 580 339 epillä. Enkä kadu kun nyt ei nvidian suuri uutinen ollutkaan gtx 670 vaan kepler läppärit.... Onnekseni piirilevy on vakio ja siihen löyty blokki ek:lta