opastusta kokeneilta leffan tekijöiltä kaivataan =)

Discussion in 'DVD-R -keskustelu' started by seiska, Sep 5, 2004.

1. seiska

seiska Regular member

Trophy Points:
    26
    Olen täällä saanut ainakin 5 harmaata hiusta lisää, kun luen viestejä enkä löydä suoraa vastausta mieltäni askarruttavaan kysymykseen. Voi tietenkin olla, että olen lukenut asian vierestä, mutta kokeilen onneani =) Siis, te gurut siellä, voisiko joku ystävällisesti selventää:

a) kun puhutaan tekstin lisäämisestä leffaan, aina ohjeissa vilahtaa se video ts-kansio, jonka olen nähnyt vain sillon, kun ripataan valmis dvd-leffa kovolle. Kuitenkin mulla olis leffoja avi- ja mpeg-muodossa. olen hakenut niihin sitten tekstitysohjelmia mukaan. Jos siis haluaa tekstin ton muotoisiin leffoihin, ei tule vissiin kai näkyviin mitään video ts-kansiota minnekään =( Onko se edes ylipäätään mahdollista lisätä tekstityksiä niihin leffapätkiin, joita on jyrännyt tmpegin läpi...? tiedän, tätä on varmaan jo kysytty sata tuhatta kertaa, mutta en mielestäni löytänyt vastausta tuolta "hae viestejä"-osiosta *nolo*

b)Ymmärsin, että subtitle workshop olis hyvä ohjelma kun sählätään niitten tekstien kanssa, onko se?

c)jos tästä kaikesta selviytyy voittajana ja lopputuloksena on leffa, jossa tekstit, voiko sen sitten polttaa esim. nerolla kiekolle vai miten?

Jos joku nyt edes yhteen kysymykseen jaksaisi vastata, olisin hyvin kiitollinen =)

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
  3. seiska

seiska Regular member

Trophy Points:
    26
    kiitos!

yritetään selvitä =)

Share This Page