Opera tökkii "EI VASTAA" kestää muutaman sekunnin, uusin opera 11.50 laitettu, poistettu kerran kokonaan, myöskin asennus kansio manuaalisesti.Käyttiksenä XP.kaverillani on myöskin sama vika, liittyisköhän itse operaan vaikohan joutuu asentaa käyttiksen uudestaan.Ideoita !
internet explorer, google chrome , mozilla firefox , safari. miksi et kokeile vain yksinkertaisesti vaihtaa selainta ? jos Operassa ei päivitykset jne toimi. vai oletko päivittänyt kuinka ahkeraan. älä nyt Operan takia rupea käyttistä asentamaan uudelleen. kokeile noita muita selaimia. kuinka nopea nettiyhteys sulla muuten on ?
Mulla on Opera 11.50 ja käyttiksenä WinXP Home SP3 ja hyvin toimii ilman minkäänlaisia ongelmia, joten ei sen ainakaan Operassa sen vian pitäisi olla. Kantsii tarkistaa ellei joku liitännäinen vedä sitä hirteen. Java, Flash, Silverlight, virustorjuntaohjelmiston & palomuurin asentamat lisätyökalupalkit yms. kannattaa tarkistaa, samoin viimeksimainittujen asetukset, ettei ole jotain estoja päällä. Samoin Windowsin päivitykset voisi tarkistaa ja myös sen että uusin Service Pack on asennettu. Minulla kaatoi joskus aikoinaan Firefoxia F-securen Protection toolbar, kun meni jolleikin sivustoille. Windowsin uudelleenasennuksen pitäisi olla aina se viimeinen oljenkorsi, koska silloin yleensä pitää ottaa varmuuskopiot tärkeistä jutuista. Jos ei Opera lähde pelittämään niin sitten kokeillaan jotain muuta selainta. Kuten Tripla-X tuossa mainitsi, vaihtoehtoja riittää...