Suomi maailmankartalle ! Tämä on operaatio Youtube, ja tarkoituksena olisi subscridettaa käyttäjä SuomiFinland2 subscribe listan ykköseksi! Kyseisellä käyttäjällä on yksi video, joka on Maamme-laulu Suomen lipun kuvalla. Eli jokainen ihminen joka tämän lukee ja näkee menee osoitteeseen kuin http://youtube.com/profile?user=SuomiFinland2 ja painaa isosta keltaisesta nappulasta sivun vasemmalla puolella. Levittäkää sanaa foorumeille ym. mahdollisiin paikkoihin jo pelkillä keskimäärä Riemurasia katselijoiden määrällä pitäisi päästä sadan joukkoon! Toivon, että moderaattorit eivät lukottaisi tätä, vaan menisivät itsekin subscribettamaan! Tästä ei ole kenellekään haittaa, vain Suomelle ja sen kansalaisille mainetta! (Peliplaneetta sai luvan olla ensimmäinen mainostuskohde.) Niin, ja YouTubeen tarvitsee käyttäjän subscribetakseen, jos ei teillä ole niin tehkää ja toki enemmänkin saa olla kuin yksi subscribeja näyttää tulevan jo hyvää vauhtia Ajatelkaa kuinka pieni homma klikata hiirellä nappulaa Otettu peliplaneetasta suoraan: http://www.peliplaneetta.net/keskustelut/aihe?fid=8&tid=147587&page=1
Kyl on harvinaisen hölmö idea... Koko listan ideahan menee vituiks kun tällasta harrastetaan.. Ketään ei kinnosta tuijottaa suomenlippua ja kuunnella maammelaulua.. ei vittu niin ketään.. Suomalaisilla tuntuu olevan joku pakottava tarve tunkea joka saatanan paikkaan mainostamaan itteään.. voi vittu...
Mun mielestä suomi on kiva, pieni, itsenäinen lämiskä täälä pohjolassa, maapallon huipulla (tai mistä suunnasta sitä nyt sitten haluaa katsoa)! Ei mulla ole hirveää hinkua saada Suomea maailmankartalle, ja jos se nyt joskus maailmankartalle nousee niin nouskoon, mutta se ei varmaan tapahdu YouTuben avulla. Ollaankos sitä ajateltu, että jos Suomi pääsisi isoihin piireihin, niin voipi olla, että kohta täälä olisi samanlaiset sodat kuin nyt vaikka tuolla Ameriikan-mantereella, notta! Eipä oikein houkuttele, ainakaan mua nimittäin, Teistä en sitten tiedä!?
Onkohan tämä nyt sitten juuri sellainen kuva mitä Suomesta halutaan näyttää maailmalle...iso joukko isänmaallisia idiootteja tunkemassa videota väkisin jonkun mitättömän listan kärkeen...